Beantwoorden
Nieuwe raadgever
dewisri

factuur mob.tel.

zonder voorbericht krijg ik ineens een digitale rekening, heb ik nooi mee ingestemd, fors bedrag afgeschreven waarvan ik zeker weet dat het niet klopt, gaat over sms berichten uit buitenland naar nederland, maar ik kan de specificatie niet zien want alles gaat via kpn nr. 0031653131313. Heb Klantenservice gebeld, eerst 20 min. wachten, natuurlijk zeggen zij dat het wel klopt en bieden mij een kleine creditatie aan. Maar dat boeit me niet, ik kan het wel betalen hoor....ik wil alleen zelf kunnen checken of het klopt. Nu al 2x een arrogante (bijna automatische) email gehad waar eigenlijk gemeld wordt dat ik niet moet zeuren. Ik heb gemeld dat ik dan maar opzeg: toen kreeg ik warempel een goed advies, ze had het nagekeken en inderdaad ik kan per direct opzeggen. Ben al 40 jaar klant van wat eens een mooi Nederlands bedrijf was, maar ook voor mij houdt het nu toch echt op....

Community Manager
Cornelis

Re: factuur mob.tel.

Beste dewisri,

Graag wil ik dit voor u oppakken en kijken hoe de door u genoemde rekening tot stand is gekomen.

Ik wil u dan ook graag verzoeken om mij via een privebericht uw klantnummer en het mobiele nummer toe te zenden.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je heeft geholpen, klik dan op de kudo duim
Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren
Nieuwe raadgever
dewisri

beste Cornelis,

geprobeerd een prive bericht te sturen, ook dat lukt weer niet, krijg opmerking "offline", stel voor dat u alle berichten van mij leest die ik aan afd. Klantenservice heb gestuurd, dan wordt mijn probleem wel duidelijk voor u. Heb trouwens van Klantenservice niets meer gehoord, alleen de tip gekregen dat ik per direct kan opzeggen.

Ik doe even niets meer en wacht tot de verrekening heeft plaatsgevonden. Daarna kijk ik wel wat ik doe, maar met deze service van KPN heb ik al een ideee.......

Community Manager
Cornelis

[ Bewerkt ]

Beste dewisri,

Helaas kan ik het niet voor u nakijken bij klantenservice aangezien ik geen gegevens van u heb mogen ontvangen. Uw gebruikersnaam alleen geeft mij de mogelijkheid niet.

Ik verzoek u nogmaals te proberen om de gegevens per privebericht toe te zenden, lukt dit helemaal niet, dan is er de optie om uw mobiele nummer in een bericht te plaatsen op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren
Nieuwe raadgever
dewisri

voor de tweede keer geprobeerd, u bent weer "offline" ,

laat nu maar zitten, zoals gezegd : ik vind de service ver onder de maat.....

ik heb er nu genoeg tijd ingestoken, van Klantenservice hoor ik al helemaal niets meer, jammer hoor want wat was het vroeger een mooi bedrijf......

ik wacht op de verrekening en de rest volgt vanzelf

Community Manager
Cornelis

Beste dewisri,

Spijtig te horen dat u het nu opgeeft, priveberichten komen normaal door en zijn niet afhankelijk van het "offline" zijn. De werkwijze voor priveberichten als aangegeven in de link zijn correct.

Indien u een Twitter account heeft kunt u ook contact via Twitter opnemen bij KPN Webcare, heeft u Facebook, ook dan kunt u via Facebook - KPN contact opnemen en zullen mijn collega's u daar van dienst zijn.

Ik wil u graag van dienst zijn maar zonder uw gegevens is het voor mij een onmogelijke taak.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Nieuwe raadgever
dewisri

u heeft te maken met een ouder iemand die al die opmerkingen van u niet (meer) begrijpt, ik heb helemaal geen twitter , webcare , facebook of iets dergelijks, ik heb een simpele mobiele telefoon waar ik een rekening van betaal die automatisch wordt afgeschreven en waarvan ik zelf niets kan nakijken. Het gaat mij niet om het hoge bedrag maar om het feit dat ik niet kan zien waarom ik zoveel moet betalen. Ik heb diverse berichten gestuurd naar uw afdeling Klantenservice nadat ik een telefoongesprek heb gehad met één van uw collega's  die niet begrijpt dat IK de klant ben en niet andersom, zoals gezegd ben ik al 40 jaar klant en had ik verwacht dat afdeling Klantenservice even zou bellen zoals b.v. uw (con)collega's van UPC al een paar keer gedaan hebben om mij proactief te helpen met mijn internet aansluiting. Nogmaals: helaas heeft dat bij KPN niet zo mogen zijn.....

Community Manager
Cornelis

Beste dewisri,

Er is een bericht naar u gestuurd per email.

Met vriendelijke groet,

Cornelis.

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Community Manager
Cornelis

Beste dewisri,

Ik heb verder geen bericht van u gehad.

Vertrouwend dat uw vraag inmiddels is beantwoord sluit ik dit topic af.

Mocht u nog vragen hebben horen wij graag van u.

met groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+