Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
X

Hallo! Welkom op het KPN forum. Maak een account aan of log nu in om mee te doen op het forum. Zo blijf je onder andere op de hoogte van de laatste ontwikkelingen door je te abonneren op onderwerpen, kun je zelf vragen stellen of een andere klant helpen.

Beantwoorden
Geaccepteerde oplossing

App toestelveilig

Avatar
door
Vaste forum gast
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎07-09-2011
  • Eerste post
Bericht 1 van 6 (14.788 Weergaven)

Op mijn toestel Samsung Galaxy S3 is de Toestelveilig App geinstallleerd.

 

Iedere keer wanneer ik een wijziging wil aanbregen in deze of een andere app dan wordt om een beveiligingscode gevraagd van de Toestelveilig App.

 

Deze beveiligingscode is niet dezelfde als de abonnementscode.

 

Waar kan ik de beveiligsingscode vinden; deze staat ook niet vermeld via de site toestelveilig van KPN.

Re: App toestelveilig

Avatar
door
Voormalig KPN Webcare Specialist
Berichten: 878
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Professor
  • Eerste post
  • Eerste kudo
Bericht 2 van 6 (14.770 Weergaven)

Beste case2011,

 

Ik heb hier niet direct een antwoord op. 

Daarom heb ik je vraag binnen de organisatie doorgespeelt.

Zodra ik antwoord heb, zal ik je informeren.

 

Met vriendelijke groet,

 

Afra

Re: App toestelveilig

Avatar
door
Forum gast
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎21-10-2012
  • Eerste post
Bericht 3 van 6 (14.621 Weergaven)

Hallo,

 

Ik heb gisteren de app toestelveilig geinstalleerd op mijn blackberry.

Geactiveerd met abonnementscode, werd niet om persoonlijke beveiligingscode gevraagd.

Mijn batterij van mn telefoon was op en daardoor is hij uitgevallen.

Nu kom ik niet meer in mijn telefoon, doordat Toestelveilig deze blokkeert!

Ik ben hier heel zuur van, want er is mij nooit gevraagd deze in te stellen?

Heb de dienst afgemeld, maar zonder succes, ik kom no way meer in mn telefoon ook niet met een andere simkaart.

Klantenservice weet niks van deze app en zegt me zelfs dat deze app niet geschikt is voor blackberry (staat op de site dat dit wel geschikt is voor blackberry) en ook in de Kpn-winkel kon niemand me iets vertellen.

Ik wil dus nu een nieuwe beveiligingscode aanvragen, maar via mijn registratie op toestelveilig.kpn.com vragen ze om een abonnementscode (welke in mijN GEBLOKKEERDE telefoon staat!)

 

Graag een oplossing hiervoor. Ik zal zeker een klacht indienen!

 

Mvg, Anne de Bie

Re: App toestelveilig

Avatar
door
Forum gast
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎29-07-2012
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Handige Harry
Bericht 4 van 6 (14.456 Weergaven)

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem als de eerste vraagsteller.

Is daar inmiddels al een antwoord op?

 

Gr. Mike

Re: App toestelveilig

Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 1.135
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Bestseller
  • Eerste post
  • Eerste kudo
Bericht 5 van 6 (14.432 Weergaven)
Hallo rebel4life,
 
Je kan toestelveilig tijdelijk deactiveren en daarna opnieuw installeren. De code wordt dan wederom verstuurd. Wil je dat eens proberen?
 
Menno

Re: App toestelveilig

Avatar
door
Forum gast
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎29-07-2012
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Handige Harry
Bericht 6 van 6 (14.425 Weergaven)

Hallo Menno,

 

Bedankt voor je reactie!

 

Het deactiveren kon ik op het toestel niet gebruiken doordat dan om die code gevraagd word.

Het is me nu online wel gelukt, misschien bedoelde je die manier, door het daar het toestel te deblokkeren. Daar kun je het toestel op afstand blokkeren en deblokkeren, dat heb ik nu dus gedaan. Dan moet je op je toestel wel je beveiliging opnieuw instellen, maar je kunt hem daarna wel weer volledig gebruiken.

 

Gr. Mike

X

Zelf ook meedoen?

Registreer

Heb je al een account?

Inloggen