Beantwoorden

simkaart past niet in mijn nieuwe toestel

Avatar
door
Forum gast
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎05-12-2013
  • Eerste post
Bericht 1 van 4 (11.181 Weergaven)

Ben van een Samsung Y naar een Samsung Core gegaan. Maar nu past mijn huidige simkaart er niet in. Wat moet ik doen? 

Re: simkaart past niet in mijn nieuwe toestel

Avatar
Vaste forum gast
Berichten: 3
Geregistreerd: ‎11-10-2013
  • Het begin is er
  • Eerste post
Bericht 2 van 4 (11.162 Weergaven)
Je kan bij de winkels van KPN je kaart omwisselen of online, wat je op kan doen is bij een telefoonzaak vragen of ze hem op maat kunnen knippen maar let op hier zit wel het risico dat je kaart niet meer werkt

Re: simkaart past niet in mijn nieuwe toestel

[ Bewerkt ]
Avatar
Vriend van KPN
Berichten: 1.258
Geregistreerd: ‎26-08-2011
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Bestseller
Bericht 3 van 4 (11.156 Weergaven)

is niet zo'n risico als je de juiste maten afknipt, je kan zelf ook knippen of beter met een stanleymes snijden (zoek op google naar uitleg) schrijf dan wel eerst je kaartnummer op :smileywink:

 

als het geen abo is of je bent vrij, is een overstap misschien goedkoper, bijvoorbeeld telfort, hi of simyo



een fijne zomer :smileyhappy:

Re: simkaart past niet in mijn nieuwe toestel

Avatar
door
Ambassadeur
Berichten: 2.416
Geregistreerd: ‎02-08-2013
  • Maestro
  • Guiness Book of Kudos
  • Eerste post
Bericht 4 van 4 (11.139 Weergaven)

Ze zullen het wel weigeren bij de winkel als het een oude GSM kaart is. Dan zal dus wel een nieuwe simkaart nodig zijn. Als het hier gaat om een abonnement dan kan dit dus inderdaad via de winkel gebeuren of anders via de helpdesk op 0800-0105.

 

Als het om een prepaid gaat dan kan een vervangende simkaart aangevraagd worden via http://kpnmobile.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/6806 

 

Echter werkt de link voor de prepaid momenteel nog niet. Mocht het niet werken dan kan het waarschijnlijk wel via de webcare specialist of ook via de helpdesk :smileywink: