Mobiele toestellen

  • Laatste activiteit 30-09-2014
  • 191 Nu online
  • 85196 Berichten
  • 35145 Leden
Geaccepteerde oplossing

App toestelveilig

  • 09-11-2012 13:38
  • 13587

Op mijn toestel Samsung Galaxy S3 is de Toestelveilig App geinstallleerd.

 

Iedere keer wanneer ik een wijziging wil aanbregen in deze of een andere app dan wordt om een beveiligingscode gevraagd van de Toestelveilig App.

 

Deze beveiligingscode is niet dezelfde als de abonnementscode.

 

Waar kan ik de beveiligsingscode vinden; deze staat ook niet vermeld via de site toestelveilig van KPN.

Bericht 1 van 6 (13.587 Weergaven)
Avatar
door case2011
Vaste forum gast
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎07-09-2011
  • Eerste post
0
+1

Re: App toestelveilig

Beste case2011,

 

Ik heb hier niet direct een antwoord op. 

Daarom heb ik je vraag binnen de organisatie doorgespeelt.

Zodra ik antwoord heb, zal ik je informeren.

 

Met vriendelijke groet,

 

Afra

Bericht 2 van 6 (13.569 Weergaven)
Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 844
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Professor
  • Eerste post
  • Eerste kudo

Re: App toestelveilig

Hallo,

 

Ik heb gisteren de app toestelveilig geinstalleerd op mijn blackberry.

Geactiveerd met abonnementscode, werd niet om persoonlijke beveiligingscode gevraagd.

Mijn batterij van mn telefoon was op en daardoor is hij uitgevallen.

Nu kom ik niet meer in mijn telefoon, doordat Toestelveilig deze blokkeert!

Ik ben hier heel zuur van, want er is mij nooit gevraagd deze in te stellen?

Heb de dienst afgemeld, maar zonder succes, ik kom no way meer in mn telefoon ook niet met een andere simkaart.

Klantenservice weet niks van deze app en zegt me zelfs dat deze app niet geschikt is voor blackberry (staat op de site dat dit wel geschikt is voor blackberry) en ook in de Kpn-winkel kon niemand me iets vertellen.

Ik wil dus nu een nieuwe beveiligingscode aanvragen, maar via mijn registratie op toestelveilig.kpn.com vragen ze om een abonnementscode (welke in mijN GEBLOKKEERDE telefoon staat!)

 

Graag een oplossing hiervoor. Ik zal zeker een klacht indienen!

 

Mvg, Anne de Bie

Bericht 3 van 6 (13.420 Weergaven)
Avatar
door Annedebie
Forum gast
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎21-10-2012
  • Eerste post

Re: App toestelveilig

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem als de eerste vraagsteller.

Is daar inmiddels al een antwoord op?

 

Gr. Mike

Bericht 4 van 6 (13.255 Weergaven)
Avatar
door rebel4life
Forum gast
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎29-07-2012
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Handige Harry

Re: App toestelveilig

Hallo rebel4life,
 
Je kan toestelveilig tijdelijk deactiveren en daarna opnieuw installeren. De code wordt dan wederom verstuurd. Wil je dat eens proberen?
 
Menno
Bericht 5 van 6 (13.231 Weergaven)
Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 1.042
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Bestseller
  • Eerste post
  • Eerste kudo

Re: App toestelveilig

Hallo Menno,

 

Bedankt voor je reactie!

 

Het deactiveren kon ik op het toestel niet gebruiken doordat dan om die code gevraagd word.

Het is me nu online wel gelukt, misschien bedoelde je die manier, door het daar het toestel te deblokkeren. Daar kun je het toestel op afstand blokkeren en deblokkeren, dat heb ik nu dus gedaan. Dan moet je op je toestel wel je beveiliging opnieuw instellen, maar je kunt hem daarna wel weer volledig gebruiken.

 

Gr. Mike

Bericht 6 van 6 (13.224 Weergaven)
Avatar
door rebel4life
Forum gast
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎29-07-2012
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Handige Harry
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideeën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu
Auteurs met de meeste kudos
Gebruiker Aantal kudos
141
34
24
10
8