Welkom op het KPN forum

Help
Beantwoorden
Frequente forum gast
alexgtt

Blackberry Z10

Wat is de verwachte leverdatum van de nieuwe blackberry z10? Bij de concurrent is deze al te pre-ordenen, is dit op een gegeven moment ook mogelijk bij Kpn?

Alvast bedankt voor de info.

Groet,

Alex

Actief Forum Lid
ovz

Blackberry Z10

heb begrepen dat de nieuwe blackberry Z10 niet in de collectie gaat komen bij KPN, wat een beleidsmisser lijkt me, worden we nu in handen gedreven van een andere provider?

Actief Forum Lid
ovz

Re: Blackberry Z10

KPN business center vertelde me dat Z10 niet gaat komen in de collectie!

Community Manager
Cornelis

Beste alexgtt,

De informatie die wij momenteel voor je hebben is dat de verwachting is dat je over ongeveer een week je kunt voorinschrijven bij KPN en het toestel waarschijnlijk begin maart zal worden geleverd.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Actief Forum Lid
ovz

Bij de consumenten markt is de Z10 te verkrijgen, bij de zakelijke markt, is dit zakelijke toestel nog niet te bestellen een schande en een misser van KPN,  nog niets over bekend, als zakelijke klant op het 2e platform worden geschoven, een zakelijke klant is niet altijd geduldiger.

Frequente forum gast
alexgtt

Dit was ook mijn reactie. Echter is mij verteld dat de zakelijke markt ervoor heeft gekozen geen toestellen op de site te zetten als deze niet direct leverbaar zijn. Het is dus mogelijk dat de zakelijke gebruikers begin maart de Z10 kunnen bestellen.

Actief Forum Lid
ovz

Dan moeten ze op zijn minst de mogelijkheid scheppen dat je vcor in kunt tekenen, maar de bijbehorende contracten zijn nog niet gemaakt, ` nee mijnheer u kunt enkel een los toestel bestellen`, nou die kan ik overal halen gaan we dan toch niet zo doen.Je bent in de weer voor een klant en probeert hem te behouden zelfs soms met beslissingen waar je niet achter staat zo gaat dat in mijn bedrijf.