Beantwoorden
Adviseur
ansnet

Re: Galaxy S2 valt uit na update Android 4

Je hoeft op het servicepunt niet te gaan smeken, ik kwam het service center binnen en zij ik heb een probleem met mijn S2. Antwoord was o, U bent niet de eerste en met 10 min stond ik weer buiten met de oude firmware op mijn toestel.

Nieuwe raadgever
bas1979

Je zegt het zelf , oude firmware 

Waarom zou ik daar genoegen mee nemen , ze fixxen de update maar  

Tot nu mag je het je altijd zelf uitzoeken.

Adviseur
mica108

Ben vandaag gehele dag onderweg geweest en heb geen gebruik kunnen maken van mijn mobiel. Cornelis svp, houdt ons eens op de hoogte van de vorderingen en/of geef een duidelijke uitleg hoe terug te gaan naar de vorige versie. Heb hier gelezen dat een service centrum je kan helpen, mar er zijn toevallig ook nog mensen die moeten werken en geen gelegenheid hebben een service centrum te bezoeken. Bovendien is het maandag koninginnedag en zak het wel gesloten zijn.

Daar zitten we dan met zo'n duur apparaat. Heel, maar dan ook heel erg graag op zeer korte termijn een oplossing

Frequente forum gast
Blaten

Ik ga morgen naar de KPN BC in Groningen.

Mijn eis is dat ze hem downgraden naar 2.3.6.

Als je dit zelf doet en het gaat fout is het je eigenschuld.

Tevens vind ik dit echt een kwalijke zaak.

Ik lees berichten van zelfstandige ondernemers

zonder telefoon! Ben benieuwt hoe kpn dit fatsoenlijk

gaat oplossen.

Ervaren adviseur
Bounty

Ik zou graag willen weten binnen welke termijn KPN en/of Samsung denkt met een oplossing te komen. Is het een kwestie van een dag, een week of langer. Als daar duidelijkheid over is kan beter een besluit worden genomen om te wachten of om het toestel eerst nog te downgraden. In mijn geval moet ik beroepsmatig altijd bereikbaar zijn en ben nu gedwongen een ander toestel te nemen.

Ik heb een zakelijk abonnement en heb de Helpdesk gebeld. Personeel van de Helpdesk weigert elke medewerking en geven aan dat het niet hun probleem is maar van Samsung. KPN heeft er niets mee te maken. De houding van KPN is bijzonder onprofessioneel en.

Kom KPN of Samsung kom eens over de brug, geef eens duidelijkheid en neem je verantwoordelijkheid.

Adviseur
rene69

Je hebt je telefoon via kpn en kpn is dus wettelijk verantwoordelijk voor het oplossen van het probleem dat zij het afschuiven op een ander dat is bijzaak zij hebben het product geleverd zij moeten het oplossen volgens het consumentenrecht.

Adviseur
robert1990

ook mijn telefoon viel uit na dat ik de update binnen kreeg via kpn

factory reset hielp niet ..

gisteren naar een KPN Business Center geweest en die konden mij gewoon helpen

raar genoeg hadden ze daar niet de nieuwe versie voor een schone instalatie maar nu wel weer mijn oude versie terug en ik kan na 1 dag met trots melden dat de telefoon niet meer uitvalt

ik raad iedereen dus aan die niet kan wachten om ook te zoeken naar een KPN Business Center in de buurt

met een half uur sta je buiten met de oude maar goed werkende versie

ps. voor de slimmerikken onder ons

de telefoon kan daarna weer geupdate worden naar andriod 4 via kies en update op de telefoon maar

ik denk dat je dat beter een maand uit kan stellen :smileyhappy:

DANK  U KPN 

Nieuwe raadgever
bas1979

Zelf overschrijven met een xen 7 rom en de problemen zijn opgelost 

Ik ga niet meer wachten op kpn , dit heeft me in het verleden maanden gekost.

En ze kunnen niks , alleen ics weer downgraden.

Mijne draait perfect nu en heb de pientere boys van kpn niet meer nodig , met dank aan odin.

Adviseur
WillemBr

Geschiedenis van de Titanic herhaalt zich. Ik heb ruim een half jaar geleden een cruise geboekt bij rederij KPN op het vlaggenschip van Samsung de SII. Het begin van de reis verliep zonder problemen en onderweg werden er nog kleine reparaties aan het schip verricht. Na reparatie 2.3.6 ontstonden er problemen in de machinekamer en liep het schip flinke averij op. Met wat kunst en vliegwerk kon het schip nog drijvende worden gehouden. Maar het was wachten op een solide reparatie, die pas na lang wachten na de onstane problemen verricht werden. Reparatie ICS volgde maar helaas de motor hield hierna er spontaan mee op. Het schip had intussen zoveel water gemaakt dat het is gezonken naar de bodem. Ja ik heb het overleefd maar denk dat het slimmer is om mijn volgende cruise bij een andere rederij en vloot te boeken.

Ervaren adviseur
Bounty

Bas dat klinkt goed. Hoe kan ik ICS overschrijven met een xen 7 rom?