Welkom op het KPN forum

Help
Beantwoorden
Frequente forum gast
caoost
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎24-04-2012

Geen WIFI

Het lukt niet om met mijn nieuwe toestel (LG E400) een internetcontact te maken via de experia box thuis. NB. elders (op school) lukt dat wel via WIFI.

Wat ik heb gedaan:

- de experia box opnieuw opgestart

- op de telefoon volgens de gebruiksaanwijzing WIFI ingesteld: WIFI aan en en contact gemaakt met de experia box. Hij geeft aan dat er een dataverbinding is met de experia box, maar er is toch geen WIFI verbinding en geen netwerk?

Wat kan ik doen?

KPN Webcare Specialist
Menno
Berichten: 974
Geregistreerd: ‎14-12-2011

Re: Geen WIFI

Hallo caoost,

 

Werkt de WIFI verbinding wel op andere apparatuur zoals uw laptop? Heeft u al eens getest of een andere telefoon met Wifi verbinding wel kan inloggen op het WIFI-netwerk? 

 

Via 'Wi-Fi-instellingen' op uw toestel kunt u draadloze toegangspunten instellen en

beheren. Stel netwerkmelding in of voeg een nieuw Wi-Fi-netwerk toe. Het scherm

met geavanceerde Wi-Fi-instellingen kunt u openen vanuit het scherm Wi-Fi-instellingen.

Tik op de Menu-toets en op Geavanceerd.

Beschikt uw toestel over de laatste firmware versie? Deze kunt u via internet downloaden via deze Link.

Met vriendelijke groet,

Menno

Frequente forum gast
caoost
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎24-04-2012

Re: Geen WIFI

Dag Menno:

 

Bedankt voor je reactie.

1. De experiabox heeft wel contact met eemn laptop, dus WIFI werkt.  Met een andere telefoon heb ik nog nooit geprobeerd.

2. Ik het een update firmware geïnstaleerd, dit geeft geen oplossing

3. De tips over waar in te stellen leveren mij geen nieuws op

4. Erg vreemd vind ik dat er wel een dataverbinding met de experia box tot stand komt, maar er geen netwerkverbinding komt (WIFI meld: verbinding verifieren en vervolgens verbinding verbroken).

 

Heb nog ideeën?

 

Vriendelijke groeten: Clemens