Beantwoorden
Forum gast
janetbakker
Geaccepteerde oplossing

Ongeldige simkaart

Hallo!

Ik heb, ivm vroegtijdige beëindiging van mijn abonnement, een nieuwe iPhone 4s ontvangen bij afsluiten van een nieuw abonnement bij een andere provider. Het abonnement loopt echter nog een tijdje door (t/m eind juli). Sinds woensdag gebruik ik daarom zonder problemen de oude KPN simkaart in m'n nieuwe toestel. Tot afgelopen vrijdag. Het toestel gaf ineens aan 'geen service'. Toen ik het toestel resette, kreeg ik melding 'fout bij simkaart' en linksboven de melding 'ongeldige simkaart'. Ik heb de kaart in de iPhone van mijn vriend geprobeerd, maar die las de kaart niet eens.

Wat kan er aan de hand zijn? Zeker als ik nog een maand op mijn nieuwe abo moet wachten, heb ik natuurlijk wel een werkende simkaart nodig.

Bvd, met vriendelijke groet,

Janet Bakker
Community Manager
Cornelis

Re: Ongeldige simkaart

Beste janetbakker,

Om dit voor je op te pakken zijn wij gegevens van je nodig, graag vraag ik je om mij via een privébericht je klantnummer en het betreffende mobiele nummer toe te zenden.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je heeft geholpen, klik dan op de kudo duim
Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren
Community Manager
Cornelis

Re: Ongeldige simkaart

Beste janetbakker,

Wij hebben geen verdere berichten van u ontvangen en vertrouwen dat u inmiddels een antwoord heeft gevonden op uw vraag.

Indien u meer vragen heeft kunt u een nieuw topic openen op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je heeft geholpen, klik dan op de kudo duim
Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren