Welkom op het KPN forum

Help

Mobiele toestellen

Beantwoorden
Ervaren Forum Lid
Profiler
Berichten: 4
Geregistreerd: ‎17-08-2012

Vragen inzake toestellease

Geachte KPN,

 

Ik heb wat vragen over de voorwaarden van toestellease. Vandaag beslis ik of ik mijn contract ga verlengen. Ik zou graag op onderstaande vragen antwoorden op het forum willen zien. Ik ben eerder telefonisch vals voorgelicht dus vandaar.

 

Stel ik verleng ik mijn abonnement bij jullie dan zit ik vast aan toestellease, ik heb 2 vragen hoe dit met toestellease werkt:

 

1) ik laat mijn toestel op mijn werk liggen en de volgende dag is mijn toestel verdwenen. Krijg ik dan een gratis nieuw toestel, moet ik wat bijbetalen en krijg ik een vervangend toestel of moet ik zelf een helemaal zelf een nieuw toestel aanschaffen ?

 

2) ik laatmijn toestel vallen op de grond en kan niet meer gerepareerd worden ? Krijg ik dan een gratis nieuw toestel, moet ik wat bijbetalen en krijg dan een vervangend soortgelijk toestel of moet ik zelf helemaal een nieuw toestel aanschaffen ?

 

3) indien er sprake is van reparatie, hoelang mag KPN over deze reparatie doen ?

 

Alvast bedankt.

KPN Webcare Specialist
Menno
Berichten: 980
Geregistreerd: ‎14-12-2011

Re: Vragen inzake toestellease

Hallo Profiler,

 

Je hebt standaard een Smartcare Basis bij een KPN toestelLease abonnement. Deze vorm van smartcare loopt net zo lang als je abonnement en is gratis. Wil je meer zekerheid bij schade, verlies of diefstal dan kan je een aanvullende service nemen waarbij er drie varianten zijn, de Smartcare Schade, Smartcare Verlies en Diefstal en Smartcare Totaal. Voor een antwoord op al je vragen kan je beste een kijkje nemen op deze site. Hier vind je meer informatie over de verschillende service varianten. Voor uitleg over Smartcare Basis stuur ik je deze link ook door.

 

Met vriendelijke groet,

 

Menno

Ervaren Forum Lid
Profiler
Berichten: 4
Geregistreerd: ‎17-08-2012

Re: Vragen inzake toestellease

[ Bewerkt ]

Beste Menno,

 

Jammer dat ik geen antwoord op mijn vragen krijg en doorverwezen wordt naar jullie websites. Omdat er zoveel vragen en onduidelijkheden bestaan bij toestellease en niet alleen bij mij, wilde ik via dit forum meer duidelijkheid verkrijgen.


Nu zal ik zeker niet mijn abonnement gaan verlengen. Teveel onduidelijkheden inzake toestellease.

KPN Webcare Specialist
Menno
Berichten: 980
Geregistreerd: ‎14-12-2011

Re: Vragen inzake toestellease

Beste Profiler,

 

op de door mij meegestuurde sites staat uitgebreid vermeld wat de voorwaarden zijn per service vorm. Er staat ook bijvoorbeeld wat de kosten zijn bij verlies per lease categorie toestel en servicevorm. Ik raad je aan hier te naar te kijken omdat deze informatie te uitgebreid is om op het forum te posten en ik graag wil dat je zo volledig mogelijke informatie ter beschikking hebt over het leasen en de voorwaarden hiervan.

 

Met vriendelijke groet,

 

Menno