Mobiele toestellen

  • Laatste activiteit 24-10-2014
  • 256 Nu online
  • 88214 Berichten
  • 36525 Leden

Vragen inzake toestellease

  • 29-08-2012 11:35
  • 9709

Geachte KPN,

 

Ik heb wat vragen over de voorwaarden van toestellease. Vandaag beslis ik of ik mijn contract ga verlengen. Ik zou graag op onderstaande vragen antwoorden op het forum willen zien. Ik ben eerder telefonisch vals voorgelicht dus vandaar.

 

Stel ik verleng ik mijn abonnement bij jullie dan zit ik vast aan toestellease, ik heb 2 vragen hoe dit met toestellease werkt:

 

1) ik laat mijn toestel op mijn werk liggen en de volgende dag is mijn toestel verdwenen. Krijg ik dan een gratis nieuw toestel, moet ik wat bijbetalen en krijg ik een vervangend toestel of moet ik zelf een helemaal zelf een nieuw toestel aanschaffen ?

 

2) ik laatmijn toestel vallen op de grond en kan niet meer gerepareerd worden ? Krijg ik dan een gratis nieuw toestel, moet ik wat bijbetalen en krijg dan een vervangend soortgelijk toestel of moet ik zelf helemaal een nieuw toestel aanschaffen ?

 

3) indien er sprake is van reparatie, hoelang mag KPN over deze reparatie doen ?

 

Alvast bedankt.

Bericht 1 van 4 (9.709 Weergaven)
Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 4
Geregistreerd: ‎17-08-2012
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: Vragen inzake toestellease

Hallo Profiler,

 

Je hebt standaard een Smartcare Basis bij een KPN toestelLease abonnement. Deze vorm van smartcare loopt net zo lang als je abonnement en is gratis. Wil je meer zekerheid bij schade, verlies of diefstal dan kan je een aanvullende service nemen waarbij er drie varianten zijn, de Smartcare Schade, Smartcare Verlies en Diefstal en Smartcare Totaal. Voor een antwoord op al je vragen kan je beste een kijkje nemen op deze site. Hier vind je meer informatie over de verschillende service varianten. Voor uitleg over Smartcare Basis stuur ik je deze link ook door.

 

Met vriendelijke groet,

 

Menno

Bericht 2 van 4 (9.700 Weergaven)
Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 1.056
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Bestseller
  • Eerste post
  • Eerste kudo

Re: Vragen inzake toestellease

[ Bewerkt ]

Beste Menno,

 

Jammer dat ik geen antwoord op mijn vragen krijg en doorverwezen wordt naar jullie websites. Omdat er zoveel vragen en onduidelijkheden bestaan bij toestellease en niet alleen bij mij, wilde ik via dit forum meer duidelijkheid verkrijgen.


Nu zal ik zeker niet mijn abonnement gaan verlengen. Teveel onduidelijkheden inzake toestellease.

Bericht 3 van 4 (9.695 Weergaven)
Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 4
Geregistreerd: ‎17-08-2012
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: Vragen inzake toestellease

Beste Profiler,

 

op de door mij meegestuurde sites staat uitgebreid vermeld wat de voorwaarden zijn per service vorm. Er staat ook bijvoorbeeld wat de kosten zijn bij verlies per lease categorie toestel en servicevorm. Ik raad je aan hier te naar te kijken omdat deze informatie te uitgebreid is om op het forum te posten en ik graag wil dat je zo volledig mogelijke informatie ter beschikking hebt over het leasen en de voorwaarden hiervan.

 

Met vriendelijke groet,

 

Menno

Bericht 4 van 4 (9.683 Weergaven)
Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 1.056
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Bestseller
  • Eerste post
  • Eerste kudo
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideeën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu
Auteurs met de meeste kudos
Gebruiker Aantal kudos
143
34
24
10
8