Beantwoorden
Vaste forum gast
tjeerd1972
Geaccepteerde oplossing

nieuw toestel voor einde abbo

goedemiddag,

mijn abbo verloopt pas in december. is het mogelijk om nu al een nieuw toestel uit te zoeken en abbo te laten verlengen. mijn nokia n8 is niet goed meer valt regelmatig uit.

mvg Tjeerd

Community Manager
Cornelis

Re: nieuw toestel voor einde abbo

Beste Tjeerd,

Om te zien wat we voor je kunnen doen vraag ik je graag om mij via een privébericht je klantnummer en het betreffende mobiele nummer toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je heeft geholpen, klik dan op de kudo duim
Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren
Community Manager
Cornelis

Beste tjeerd1972,

Is er inmiddels contact met u opgenomen en is er een goede oplossing gevonden?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren
Vaste forum gast
Dannylolo

Ik zelf  ook  net contact gehad met de klantenservice. Nou service kan ik het niet bepaald noemen! Zat op de website van KPN om te kijken naar een nieuw toestel omdat ik mijn abbo wil verlengen. 2 jaar geleden kon dat nog 4 mnden voor afloop van contract en blijkbaar is dat nu veranderd naar 2 maanden. Mijn toestel is defect dus ik bel netjes de klantenservice op......wat krijg ik te horen, dan zou u voor de resterende maanden tot 3 november tijdelijk een nieuw toestel moeten kopen. Mijn partner zit bij T-mobile en heeft ook wel eens de pech gehad met een defect toestel en daar was het zo opgelost. Dat doen ze dus bij vaste klanten van KPN, gewoon afpoeieren. Heb nu toch gewoon netjes 2 jaar met mijn toestel (galaxy I) gedaan? Pffff dat wordt dus opzeggen, abbo tijdelijk helemaal omlaag zetten en ergens anders een nieuw abbo afsluiten. Heb 3 kleine kindjes en wil wel gewoon bereikbaar zijn.

Community Manager
Cornelis

Beste Dannylolo,

Spijtig te horen dat het niet naar wens is gelopen bij de klantenservice.

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen in verband met je wensen omtrent een abonnement.

Graag verzoek ik je dan ook om mij via een privébericht je klantnummer en het betreffende mobiele nummer toe te sturen.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Vaste forum gast
tjeerd1972

Hallo,

KPN heeft mij een goed voorstel gedaan en ben zeer te spreken over hoe ze dit hebben opgelost.

Tjeerd

Vaste forum gast
Dannylolo

Kan dit zeker niet tegenspreken! 

Erg bedankt! Volgende week wordt mijn nieuwe toestel geleverd en dat met een mooi aanbod voor een nieuwe abbo.

Community Manager
Cornelis

Beste tjeerd1972,

Fijn te horen dat er een mooie oplossing is gevonden, ik wens u veel plezier met uw nieuwe mobiele telefoon.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Community Manager
Cornelis

Beste Dannylolo,

Ook fijn om van u te vernemen dat ook u een goede oplossing heeft gevonden, ik wens u veel plezier met de nieuwe mobiele telefoon en heeft u in de toekomst vragen, zien we u graag terug op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+