Welkom op het KPN forum

Help

Mobiele toestellen

Beantwoorden
Forum gast
ingie78
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎05-12-2013

simkaart past niet in mijn nieuwe toestel

Ben van een Samsung Y naar een Samsung Core gegaan. Maar nu past mijn huidige simkaart er niet in. Wat moet ik doen? 

Vaste forum gast
Haagsegoofy
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎11-10-2013

Re: simkaart past niet in mijn nieuwe toestel

Je kan bij de winkels van KPN je kaart omwisselen of online, wat je op kan doen is bij een telefoonzaak vragen of ze hem op maat kunnen knippen maar let op hier zit wel het risico dat je kaart niet meer werkt
Ambassadeur
glenonlinenl
Berichten: 1.257
Geregistreerd: ‎26-08-2011

Re: simkaart past niet in mijn nieuwe toestel

[ Bewerkt ]

is niet zo'n risico als je de juiste maten afknipt, je kan zelf ook knippen of beter met een stanleymes snijden (zoek op google naar uitleg) schrijf dan wel eerst je kaartnummer op :smileywink:

 

als het geen abo is of je bent vrij, is een overstap misschien goedkoper, bijvoorbeeld telfort, hi of simyo



een fijne zomer :smileyhappy:
Ambassadeur
Shugosha
Berichten: 2.006
Geregistreerd: ‎02-08-2013

Re: simkaart past niet in mijn nieuwe toestel

Ze zullen het wel weigeren bij de winkel als het een oude GSM kaart is. Dan zal dus wel een nieuwe simkaart nodig zijn. Als het hier gaat om een abonnement dan kan dit dus inderdaad via de winkel gebeuren of anders via de helpdesk op 0800-0105.

 

Als het om een prepaid gaat dan kan een vervangende simkaart aangevraagd worden via http://kpnmobile.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/6806 

 

Echter werkt de link voor de prepaid momenteel nog niet. Mocht het niet werken dan kan het waarschijnlijk wel via de webcare specialist of ook via de helpdesk :smileywink: