Contact

Klantenservice
Vragen over producten of diensten van KPN?
Neem contact op

KPN corporate
Het news team neemt alleen vragen van journalisten in behandeling.
Neem contact op

KPN stelt HD Voice geluidskwaliteit permanent beschikbaar op netwerk

door simona ‎05-03-2012 17:08 - bewerkt ‎12-03-2012 08:35

HD Voice.jpgVolgend op de start van een pilot die mobiel bellen met HD Voice technologie mogelijk maakt, stelt KPN deze technologie vanaf vandaag permanent beschikbaar op zijn gehele UMTS/ 3G-netwerk. De kwaliteit van het netwerk en de reacties op de nieuwe technologie zijn de afgelopen maand nauwlettend in de gaten gehouden. Er is een duidelijk merkbare verbetering geconstateerd in geluidskwaliteit. Daarom heeft KPN besloten om de technologie permanent beschikbaar te stellen.

KPN-klanten ervaren HD-geluidskwaliteit automatisch wanneer zij bellen met een mobiel toestel dat geschikt is voor HD Voice. Om de HD Voice gesprekskwaliteit te ervaren, hebben KPN-klanten die bellen én gebeld worden beiden een HD Voice geschikte mobiele telefoon nodig. Deze telefoons schakelen dan automatisch over op de HD-geluidskwaliteit, zonder extra kosten.

Voor meer informatie over de reacties op HD Voice zie onderstaande informatie.
Voor meer informatie HD Voice geschikte toestellen en om de geluidskwaliteit van HD Voice te horen, ga naar www.kpn.com/hdvoice .

Informatie HD Voice resultaten KPN.jpg 

Reacties
door Mischa(anon) op ‎13-04-2012 17:28

leuk dat jullie een flyer sturen met een spel hdvoice,,,,maar dan moet de link wel werken. jammer

door Yolande(anon) op ‎30-05-2012 11:18

Heb zo'n flyer ook gekregen maar bij mij werkt de link niet om te HD voice te kunnen downloaden op mijn mobiel. Wat moet ik doen?

Een reactie posten
Zorg ervoor dat u een unieke naam invoert. U kunt een naam die al in gebruik is, niet nogmaals gebruiken.
Zorg ervoor dat u een uniek e-mailadres invoert. U kunt een e-mailadres dat al in gebruik is, niet nogmaals gebruiken.
Typ de tekens die u in de bovenstaande afbeelding ziet.Typ de woorden die u hoort.