Storing vannacht in mobiel netwerk KPN Den Haag, Utrecht

door Steve op 27-10-2011 12:13 - laatst bewerkt op 28-10-2011 15:31

KPN logo klein.JPGDoor een storing in het mobiele netwerk van KPN hebben klanten in de omgeving van Den Haag en Utrecht vannacht hinder ondervonden bij mobiel bellen en –internetten. Omstreeks 09:00 vanochtend was de storing verholpen en konden mensen weer volop gebruikmaken van hun mobiel. De storing trad rond 01:00 op in een aantal routers na werkzaamheden aan het netwerk. Onze excuses voor het ongemak.

Reacties
door Poechies(anon) op 28-10-2011 11:43

Ik heb hier nog steeds last van en met mij ca 60 gebruikers van BB. Locatie Den Haag. Lijkt mij dat het nog niet is opgelost?

door Geordi Vink(anon) op 28-10-2011 11:43

Voor zover ik weet werkt internet prima, maar mijn ping op mijn blackberry doet niets en ik kan mijzelf ook niet 'connecten' met Blackberry App World.
Mijn vraag: Wanneer wordt dit verholpen?

door Steve op 28-10-2011 15:05

@Poechies, @ Geordi Vink

Er was vanochtend een ongerelateerde storing, die een gedeelte van onze BlackBerry-klanten heeft getroffen. Omstreeks 13:15 werkten alle BB-diensten weer. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog vragen hebben over producten of diensten, die kunt u die het beste aan @KPNwebcare stellen via Twitter.

Een reactie posten
Zorg ervoor dat u een unieke naam invoert. U kunt een naam die al in gebruik is, niet nogmaals gebruiken.
Zorg ervoor dat u een uniek e-mailadres invoert. U kunt een e-mailadres dat al in gebruik is, niet nogmaals gebruiken.
Typ de tekens die u in de bovenstaande afbeelding ziet.Typ de woorden die u hoort.
Twitter-stream