Contact

Klantenservice
Vragen over producten of diensten van KPN?
Neem contact op

KPN corporate
Het news team neemt alleen vragen van journalisten in behandeling.
Neem contact op

Update: Inloggen via Mijn Hi omgevingen weer mogelijk

door Renske ‎21-09-2012 10:22 - bewerkt ‎21-09-2012 10:23

Hi logo.jpegSinds half 6 vanochtend is het weer mogelijk voor alle Hi-klanten om in te loggen via de Mijn Hi functionaliteit op de website van Hi, op de mobiele Hi site en via de Mijn Hi app.

Wat was er aan de hand?
Gistermiddag rond 5 uur is de Mijn Hi functionaliteit tijdelijk uit voorzorg offline gehaald, na een beperkt aantal specifieke meldingen van Hi-klanten die een gedeelte van andermans gegevens in konden zien bij het inloggen via Mijn Hi.
Na een uitgebreide controle is gebleken dat de plotselinge meldingen zijn ontstaan naar aanleiding van een interne testsituatie van Hi die gistermiddag plaatsvond. De testsituatie is meteen stilgelegd en de Mijn Hi functionaliteit is dichtgezet. De Mijn Hi functionaliteit is inmiddels hersteld. Er worden extra maatregelen getroffen om te voorkomen dat soortgelijke situatie zich in de toekomst kan voordoen.

Onze welgemeende excuses aan de Hi-klanten voor het ongemak.

Een reactie posten
Zorg ervoor dat u een unieke naam invoert. U kunt een naam die al in gebruik is, niet nogmaals gebruiken.
Zorg ervoor dat u een uniek e-mailadres invoert. U kunt een e-mailadres dat al in gebruik is, niet nogmaals gebruiken.
Typ de tekens die u in de bovenstaande afbeelding ziet.Typ de woorden die u hoort.