Off-topic

  • Laatste activiteit 02-10-2014
  • 105 Nu online
  • 85319 Berichten
  • 35205 Leden

mijn geduld is op!!

[ Bewerkt ]
  • 04-01-2014 11:34
  • 6336

Na veelvuldig contact met KPN, wat behoorlijk in de papieren is gelopen, krijg ik maar geen reactie. Na een miscommunicatie, erkend door KPN, wacht ik nog steeds op antwoord én geld wat ik 9 maanden geleden al had moeten krijgen. Blijkbaar wordt er binnen het bedrijf slecht gecommuniceerd en worden de gevoerde gesprekken en afspraken die telefonisch worden gemaakt niet gedocumenteerd. Na telefonisch meerdere malen het zelfde verhaal te hebben verteld, wordt er geen gehoor gegeven aan mijn klacht. Naar aanleiding van deze gesprekken heb ik een vol pakket (afschriften, brieven, declaratielijst van gemaakte telefoonkosten en zelfs een geschenk ter goedmakimg bij een fout eerder in dit proces) aangetekend verstuurd eind maart. Tot op heden GEEN reactie ontvangen, wat van erg slechte service betaamt.
Ik hoop dat ik na bijna een JAAR toch snel gehoor krijg, of sluit KPN toch haar ogen voor problemen/ontevreden (ex)klanten???

Ik weet niet meer wat ik moet doen, alles wat ik doe lijkt geen reactie op te komen. Wie kan me helpen, wie heeft nog tips?

Bericht 1 van 9 (6.336 Weergaven)
Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎19-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: mijn geduld is op!!

Beste JJoosten,

 

Erg vervelend dat je deze ervaring hebt. Ik wil dit graag voor je gaan uitzoeken.

 

Zou je mij in een privébericht de klacht kunnen toelichten? En heb je voor mij ook je postcode, huisnummer en de naam van de contractant?

 

Met vriendelijke groet,

 

Remco

 

Bericht 2 van 9 (6.290 Weergaven)
Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 212
Geregistreerd: ‎23-04-2013
  • Zilveren griffel
  • Eerste post
  • Eerste kudo

Re: mijn geduld is op!!

Hoi Remco,

Vorige week heb ik gereageerd in een prive bericht, maar tot op heden heb ik geen reactie ontvangen. Ik vraag me af of mijn bericht is aangekomen? 

Ik hoor het graag.

 

Jorinde

Bericht 3 van 9 (6.088 Weergaven)
Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎19-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: mijn geduld is op!!

Het leek echt alsof ik geholpen zou worden, maar blijkbaar ben ik er wéér met open ogen ingetrapt. Misschien toch maar eens mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen..!

Bericht 4 van 9 (5.088 Weergaven)
Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎19-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: mijn geduld is op!!

Beste JJoosten,

 

Remco is momenteel op vakantie, ik ga er voor zorgen dat een van de Webcare Specialisten contact met u opneemt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Cornelis

Bericht 5 van 9 (5.062 Weergaven)
Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 2.738
Geregistreerd: ‎30-08-2011
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel

Re: mijn geduld is op!!

Tot op heden helaas nog niks gehoord...

Bericht 6 van 9 (4.716 Weergaven)
Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎19-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: mijn geduld is op!!

Na 4 maanden NOG STEEDS niks gehoord, terwijl in een prive bericht (meer dan een half jaar geleden!!) het volgende werd gemaild:

 

Beste Jorinde,

 

Ik heb inmiddels je oorspronkelijke brief kunnen traceren. Hij is in behandeling geweest en de behandelaars hebben een aantal keren geprobeerd om met je in contact te treden. Vervolgens hebben ze een brief verstuurd met daarin een speciaal nummer waarnaar teruggebeld kon worden. Ik maak hieruit op dat dit traject niet succesvol is afgerond.

 

Ik wil dat graag gaan overnemen en ben inmiddels je case aan het doornemen. Ik maak hieruit op dat een financiële vergoeding op zijn plaats is. Nu ben ik inmiddels druk in de weer met een rekenmachine en de diverse nota's maar zou je mij een indicatie kunnen geven van het totale bedrag?

 

Tenslotte zou ik graag een nummer van je willen noteren waarop ik je kan bereiken om dit toe te lichten.

 

Nogmaals mijn excuses voor de trage afhandeling.

 

[...]

 

Constant ben ik de gene die er WEER achteraan moet. Inmiddels wordt het hoog tijd dat ik mijn geld eens een keer terug ga krijgen, maar ook een schadevergoeding voor het lange wachten en de onmogelijke moeite en energie die ik er in moet steken!!! Ik ben er echt helemaal klaar mee nu.

Bericht 7 van 9 (2.765 Weergaven)
Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎19-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: mijn geduld is op!!

Schadevergoeding...tja...ze enen niet eens een simpele verhuizing  regelen of een betalings herinnering meer sturen, laat staan zoiets... veel suc6 met je zaak broeder. Ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik..

Bericht 8 van 9 (2.175 Weergaven)
Avatar
door
Gewaardeerd Forum Lid
Berichten: 8
Geregistreerd: ‎03-01-2014
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Het begin is er

Re: mijn geduld is op!!

thanks, onderhand alweer een maand verstreken zonder iets te horen. slechte zaak! vervelend dat het bij jou ook niet vlekkeloos is verlopen, je zou van zo'n bedrijf toch meer professionaliteit verwachten.

Bericht 9 van 9 (2.150 Weergaven)
Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎19-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideeën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu
Auteurs met de meeste kudos
Gebruiker Aantal kudos
15
10
8
6
6