title: Overige KPN Diensten
page name: ForumTopicPage
core id: Services
core nodeType: board

Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
X

Hallo! Welkom op het KPN forum. Maak een account aan of log nu in om mee te doen op het forum. Zo blijf je onder andere op de hoogte van de laatste ontwikkelingen door je te abonneren op onderwerpen, kun je zelf vragen stellen of een andere klant helpen.

Beantwoorden

Cijfercode MijnKPN app niet onthouden

Avatar
Ervaren adviseur
Berichten: 25
Geregistreerd: ‎28-01-2013
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Komt op stoom
Bericht 1 van 9 (8.558 Weergaven)

Ik installeerde zojuist de MijnKPN app om mijn Samsung Galaxy S4. Het werkt prima, behalve dat de 4-cijferige cijfercode niet werkt. Als ik de cijfercode aanmaak dan volgt bevestiging dat deze succesvol is aangemaakt, maar als ik vervolgens met deze code wil inloggen dan krijg ik de melding dat de ingevoerde cijfercode niet juist is.

 

Het volgende heb ik al geprobeerd:

- Cijfercode opnieuw aanmaken;

- App cache en gegevens gewist;

- MijnKPN app verwijderen en opnieuw installeren.

 

Zijn er anderen die dit probleem ook hebben en is er een oplossing bekend?

 

Groet, Peter.

 

Re: Cijfercode MijnKPN app niet onthouden

Avatar
door
Allround expert
Berichten: 288
Geregistreerd: ‎23-01-2013
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Bericht 2 van 9 (8.519 Weergaven)

Bizar probleem, lijkt me geen standaard issue helaas, wat jij al hebt gedaan, had ik ook geadviseerd... misschien even feedback indienen via de app, volgens mij zit die optie erin toch? 

Goede groet,
Addy

Re: Cijfercode MijnKPN app niet onthouden

Avatar
door
Voormalig KPN Webcare Specialist
Berichten: 612
Geregistreerd: ‎14-05-2012
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Bericht 3 van 9 (8.291 Weergaven)

Beste Peter,

 

Ben je inmiddels al verder gekomen met deze kwestie?

 

Met vriendelijke groet,

Jemy

Re: Cijfercode MijnKPN app niet onthouden

Avatar
Ervaren adviseur
Berichten: 25
Geregistreerd: ‎28-01-2013
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Komt op stoom
Bericht 4 van 9 (8.278 Weergaven)
Nee, helaas niet. Ik log nu steeds in met mijn gebruikersnaam en wachtwoord.

Re: Cijfercode MijnKPN app niet onthouden

Avatar
door
Voormalig KPN Webcare Specialist
Berichten: 612
Geregistreerd: ‎14-05-2012
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Bericht 5 van 9 (8.203 Weergaven)

Zou je in een privébericht je 06-nummer willen sturen? Dan zet ik deze kwestie door naar de technische dienst.

 

M.v.g,
Jemy

Re: Cijfercode MijnKPN app niet onthouden

Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎18-05-2012
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 6 van 9 (8.034 Weergaven)

Ik heb hetzelfde probleem met de MijnKPN app (ik heb ook een S4); de cijfercode wordt niet onthouden. Ook werkt uitloggen niet; als je op de terugtoets klikt, krijg je na uitloggen gewoon weer je gegevens te zien. Je kan de app alleen afsluiten door de app handmatig uit het werkgeheugen van de telefoon te verwijderen.

Re: Cijfercode MijnKPN app niet onthouden

Avatar
door
Adviseur
Berichten: 22
Geregistreerd: ‎02-06-2013
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Komt op stoom
Bericht 7 van 9 (7.923 Weergaven)

Wat betreft dat niet kunnen uitloggen, anders dan door een "force close":

ik ontdekte dat je EERST moet uitloggen via menu (linkertoets) en pas dan kun je helemaal er uit door voortdurend op de rechtertoets te tikken.

 

Omslachtig, maar het werkt.

Wellicht dat een volgende versie een wat elegantere oplossing kan bieden Smiley Vrolijk

Highlighted

Re: Cijfercode MijnKPN app niet onthouden

Avatar
door
Forum gast
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎28-06-2013
  • Eerste post
Bericht 8 van 9 (7.346 Weergaven)

Ook hier heb ik last van mijn Cijfer code niet onthouden , ik log nu ook steeds maar in met mijn gebruikersnaam en wachtwoord , zou het aan Android 4.2.2 kunnen liggen want voor de update had ik er geen last van

Re: Cijfercode MijnKPN app niet onthouden

Avatar
Ervaren adviseur
Berichten: 25
Geregistreerd: ‎28-01-2013
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Komt op stoom
Bericht 9 van 9 (6.614 Weergaven)

Het probleem is verholpen met de laatste update van de app.

X

Zelf ook meedoen?

Registreer

Heb je al een account?

Inloggen