title: Overige KPN Diensten
page name: ForumTopicPage
core id: Services
core nodeType: board

Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
X

Hallo! Welkom op het KPN forum. Maak een account aan of log nu in om mee te doen op het forum. Zo blijf je onder andere op de hoogte van de laatste ontwikkelingen door je te abonneren op onderwerpen, kun je zelf vragen stellen of een andere klant helpen.

Beantwoorden
Geaccepteerde oplossing

Op hoeveel toestellen kan ik spotify krijgen?

door
Frequente forum gast
  • Eerste post
Bericht 1 van 3 (19.650 Weergaven)

Op hoeveel toestellen kan ik spotify krijgen? (2 leden van het gezin hebben een smart phone en een ander lid een tablet)

Highlighted

Re: Op hoeveel toestellen kan ik spotify krijgen?

door
Frequente forum gast
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Handige Harry
Bericht 2 van 3 (19.646 Weergaven)

Het is slechts mogelijk om op één apparaat tegelijk 'online te luisteren', het is wél mogelijk op maximaal 3 apparaten tegelijk playlists offline gesynchroniseerd te hebben. Deze playlists kunnen tegelijk afgespeeld worden. Een 4e apparaat kan dus eventueel online luisteren.

Maar zodra een 2e apparaat een nummer streamt (en niet offline gesynchroniseerd afspeelt) stopt de muziek op het 1e apparaat.

Niek

Re: Op hoeveel toestellen kan ik spotify krijgen?

door
Frequente forum gast
  • Eerste post
Bericht 3 van 3 (19.219 Weergaven)

Beste Niek,

Bedankt voor je antwoord. Helemaal duidelijk!

Het antwoord is gegeven door Niek1161 op 27-02-2013 19:12

Het is slechts mogelijk om op één apparaat tegelijk 'online te luisteren', het is wél mogelijk op maximaal 3 apparaten tegelijk playlists offline gesynchroniseerd te hebben. Deze playlists kunnen tegelijk afgespeeld worden. Een 4e apparaat kan dus eventueel online luisteren.

Maar zodra een 2e apparaat een nummer streamt (en niet offline gesynchroniseerd afspeelt) stopt de muziek op het 1e apparaat.

Niek

Ga naar het antwoord
X

Zelf ook meedoen?

Registreer

Heb je al een account?

Inloggen