Overige KPN Services

  • Laatste activiteit 18-12-2014
  • 2793 Nu online
  • 95262 Berichten
  • 39530 Leden

Toestelveilig

  • 05-11-2012 18:46
  • 10072

 

Hallo,

 

Ik zal hier nog een post neerzetten in de hoop zsm geholpen te worden!

 

Ik heb gisteren de app toestelveilig geinstalleerd op mijn blackberry.

Geactiveerd met abonnementscode, werd niet om persoonlijke beveiligingscode gevraagd.

Mijn batterij van mn telefoon was op en daardoor is hij uitgevallen.

Nu kom ik niet meer in mijn telefoon, doordat Toestelveilig deze blokkeert!

Ik ben hier heel zuur van, want er is mij nooit gevraagd deze in te stellen?

Heb de dienst afgemeld, maar zonder succes, ik kom no way meer in mn telefoon ook niet met een andere simkaart.

Klantenservice weet niks van deze app en zegt me zelfs dat deze app niet geschikt is voor blackberry (staat op de site dat dit wel geschikt is voor blackberry) en ook in de Kpn-winkel kon niemand me iets vertellen.

Ik wil dus nu een nieuwe beveiligingscode aanvragen, maar via mijn registratie op toestelveilig.kpn.com vragen ze om een abonnementscode (welke in mijN GEBLOKKEERDE telefoon staat!)

 

Graag een oplossing hiervoor. Ik zal zeker een klacht indienen!

 

Mvg, Anne de Bie

Bericht 1 van 2 (10.072 Weergaven)
Avatar
door Annedebie
Forum gast
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎21-10-2012
  • Eerste post

Re: Toestelveilig

dit is wat ik heb kunnen vinden op fsecure forum, misschien dat het helpt.

 

als je de blackberry al had voorzien van een pincode, werkt toestelveilig niet, totdat je die functie uitzet, inloggen moet je dus met de oude gegevens doen.

 

staat de BB beveiliging uit, 

 

indien je de persoonlijke beveiligingscode bent vergeten, kan deze gereset worden door een SMS te sturen naar het opgegeven vertouwde nummer.

 

  1. verstuur vanaf je vertouwde nummer een SMS met de volgende text, naar je geblokkeerde toestel: #UNLOCK#
  2. je geblokkeerde mobiel verstuurd nu de reset SMS instructies terug.
  3. verstuur vervolgens die reset code naar je geblokkeerde toestel.
  4. je toestel is nu unlocked en je kan een nieuwe  persoonlijke beveiligingscode instellen.
 


een fijne zomer :smileyhappy:
Bericht 2 van 2 (9.909 Weergaven)
Avatar
Vriend van KPN
Berichten: 1.258
Geregistreerd: ‎26-08-2011
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Bestseller
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideeën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu
Auteurs met de meeste kudos
Gebruiker Aantal kudos
26
17
15
9
9