• Laatste activiteit
    19-12-2014
  • 3380 Nu online
  • 95482 Berichten
  • 39607 Leden
Geaccepteerde oplossing

inloggen,mijn KPN

  • 05-03-2013 12:55
  • 8557

Alweer het 7de nieuwe account van dit jaar aangemaakt. Nieuwe inlog naam geen probleem, nieuw wachtwoord sterk, vul nu uw o6 nummer in en we zenden u de activatie code per sms toe................

Dat was 3 uur geleden, de mail wordt zeker met de ooievaar gestuurd via de zuidelijke route.

Bericht 1 van 5 (8.557 Weergaven)
Avatar
door chost-59
Frequente forum gast
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎18-02-2013
  • Eerste post
  • Eerste kudo
1
+1

Re: inloggen,mijn KPN

Het is treurig je bent niet alleen en KPN slaapt verder!

 

Bericht 2 van 5 (8.354 Weergaven)
Avatar
door
Specialist
Berichten: 42
Geregistreerd: ‎06-09-2012
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Komt op stoom

Re: inloggen,mijn KPN

Beste klant, vanwege technische problemen kan het voor komen dat de website niet of langzamer dan gebruikelijk laadt. Als gevolg hiervan kunt u mogelijk niet inloggen in MijnKPN. Wij zijn op de hoogte van dit probleem en proberen hier zo snel mogelijk een goede oplossing voor te vinden, zodat u onze website weer optimaal kunt bezoeken.

Onze excuses voor het ongemak.

 

Hoelang duurt dit nog , Dit is al dagen dus hoezo zo spoedig mogelijk ?

Bericht 3 van 5 (8.157 Weergaven)
Avatar
door Fransdob
Forum gast
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎05-03-2013
  • Eerste post

Re: inloggen,mijn KPN

Tja ........ Dit lijkt en riekt naar onraad..

Bericht 4 van 5 (8.150 Weergaven)
Avatar
door Burp
Forum gast
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎05-03-2013
  • Eerste post

Re: inloggen,mijn KPN

Beste Frans, kruimeltje en chot,

 

Dank voor jullie berichten. De problemen betreffende MijnKPN (dit betreft zowel inloggen, alsmede gebruik) zijn bij ons bekend en hebben onze volledige aandacht. Helaas is er momenteel nog geen afdoende oplossing voorhanden.

 

Wij raden aan om de meest toegankelijke browser te gebruiken, cookies en cache te verwijderen, of eventueel een nieuw account aan te maken. In sommige gevallen blijkt dit de oplossing te zijn. 

 

Onze excuses voor deze vervelende situatie, zodra er meer informatie te melden is, zullen wij dit uiteraard op het forum kenbaar maken.

 

Vriendelijke groet,

Allart 


Nieuw op het forum? Lees eerst onze huisregels. Met een kudo geef je waardering aan anderen, door het een bericht als oplossing te accepteren ben je blij met het antwoord. Helaas kunnen wij niet op ongevraagde priveberichten reageren.
Bericht 5 van 5 (8.146 Weergaven)
Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 1.432
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Guiness Book of Kudos
  • Eerste post
  • Eerste kudo
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Inloggen

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideeën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu
Auteurs met de meeste kudos
Gebruiker Aantal kudos
26
17
15
9
9