title: Reparatie en diefstal
page name: ForumTopicPage
core id: Reparatie_en_diefstal
core nodeType: board

Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
X

Hallo! Welkom op het KPN forum. Maak een account aan of log nu in om mee te doen op het forum. Zo blijf je onder andere op de hoogte van de laatste ontwikkelingen door je te abonneren op onderwerpen, kun je zelf vragen stellen of een andere klant helpen.

Beantwoorden

HTC ONE x opgestuurd

[ Bewerkt ]
Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 4
Geregistreerd: ‎22-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 1 van 6 (5.622 Weergaven)

Beste KPN,

Ik heb mijn HTC ONE x laatst  opgestuurd omdat het beeld is gebarsten. ik kreeg er een handige code bij zodat ik kon volgen waar mijn toestel op het moment is. Na enige tijd stond er Order afgesloten. Dus ik zo snel als ik kon naar de winkel terug blijkt die nog helemaal niet klaar te zijn en krijg ik een vreemd half antwoord van de verkoopmedewerker dat ik moet wachten op een bevestiging via de mail. Tevens staat er bij de e-repair site dat mijn toestel is afgekeurd? in de winkel vertelden ze dat ik dan waarschijnlijk een andere toestel kan uitzoeken van de zelfde prijs maar van welke prijs moet ik hier anders van uitgaan?

 

Hopelijk krijg ik hier een duidelijk antwoord over de waarde waarvan ik dan waarschijnlijk een ander toestel kan uitzoeken en wanneer ik mijn toestel terug kan verwachten.

 

opmerking:

- e-repair nummer is: 4Q2*****

- ook is de telefoon verzekerd bij KPN.

 

met vriendelijke groet,

 

Niels Brockötter

uit Winterswijk

Re: HTC ONE x opgestuurd

[ Bewerkt ]
Avatar
door
Ambassadeur
Berichten: 788
Geregistreerd: ‎16-11-2012
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Bericht 2 van 6 (5.594 Weergaven)

Hoi,

 

Het lijkt er idd op dat je toestel is afgekeurd onder je verzekeringscontract. Je toestel blijft bij e-repair liggen en zij zorgen vervolgens dat de KPN winkel de vergoeding voor een nieuw toestel ontvangt. Hier moet je dus even op wachten. Als de order al is afgehandeld zal dit niet lang duren. Misschien kan je de winkel maandag bellen om te vragen of je vergoeding er al is? Bespaard je een ritje.

 

De One X is geen goedkoop toestel dus je kan er zeker wat leuks voor uitzoeken. Je kan ook evt bijbetalen voor de nieuwe HTC One bijvoorbeeld.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------ ik ben geen webcare medewerker -------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: HTC ONE x opgestuurd

Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 4
Geregistreerd: ‎22-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 3 van 6 (5.557 Weergaven)

Beste Jeroen,

 

hoe hoog zal waarschijnlijk die vergoeding voor een nieuw toestel zijn dan?  of kunt u hier niks over zeggen. En waar kan ik nu anders alvast de prijzen zien van losse telefoons bij KPN? het lijkt me in ieder geval dat ik daar weer een nieuwe moet kopen.

alvast bedankt voor uw snelle antwoord Smiley Erg vrolijk.

 

met vriendelijke groet,

 

Niels

Re: HTC ONE x opgestuurd

Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 4
Geregistreerd: ‎22-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 4 van 6 (5.439 Weergaven)

kan niemand mij met deze vraag helpen?

Re: HTC ONE x opgestuurd

Avatar
door
Voormalig KPN Webcare Specialist
Berichten: 132
Geregistreerd: ‎06-05-2013
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Schrijver
Bericht 5 van 6 (5.410 Weergaven)

Hallo Nielsy94,

 

Op dit moment kan ik niets zeggen over de voortgang en waarom deze is afgekeurt. Zou je me per Privébericht je 06-nummer, naam en ordernummer kunnen toesturen? Dan zal ik het voor je uitzoeken en zal  hierop terug komen.

-Mehmet-
KPN Webcare specialist
Highlighted

Re: HTC ONE x opgestuurd

Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 4
Geregistreerd: ‎22-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 6 van 6 (5.299 Weergaven)

ik heb het je gestuurd.

X

Zelf ook meedoen?

Registreer

Heb je al een account?

Inloggen