01-05-2012 11:08 - bewerkt 06-08-2012 11:14
Wat is dit nou.
Ik heb een abbonement basis alles in 1 van KPN.
Dus interactieve tv, bellen en internet.
Wordt gewoon zonder dat ik het wil iedere maand 7,50 eraf gehaald voor bellen in weekend en savonds. Hier kwam ik vorige maand achter en heb het opgezegt.
Wat schets mij verbazing ??? er is weer 7,50 eraf gehaald en het wordt dood leuk weer terug gezet na 7,50. Ik bel nooit dus ik wil die 7,50 niet betalen.
Afzetterij noemen wij dat!!!!!!
Waarom doet KPN nooit eens iets wat de KLANT wilt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-05-2012 16:50
Beste starscreamer,
Vervelend dat KPN dat er nog niet voor je heeft afgehaald.
Je kunt dit eventueel ook via MijnKPN doen:
MijnKPN > Mijn Producten > Telefooninstellingen >
Voordeeloptie selecteren en onderaan op Opslaan klikken.
op 02-05-2012 01:22
Sorry met alle respect maar dat heb ik natuurlijk allang gedaan.
Dan zou anders wel erg dom van mij zijn.
Maar waarom staat het uberhaupt aangevinkt.
op 22-05-2012 15:02
Beste starscreamer,
Kunt u mij via een privébericht uw postcode + huisnummer en een contact telefoonnummer toesturen?
Dan kijk ik of er een oplossing mogelijk is.
Met vriendelijke groet,
Daan
op 30-05-2012 14:48
@Daan ik heb u een PM gestuurd.
Het is weer zover KPN heeft wederom 7,50 van mijn rekening gehaald zonder dat ik het wilde!
Waarom staat zoiets standaard aangevinkt 9 van de 10 klanten weten dat niet eens (mijn ouders ook KPN klanten wisten het ook niet en betaalde ook JAREN hieraan) en KPN maar lekker de melkkoe uithangen. Als mensen het willen geven ze het zelf wel aan!
Vink je het netjes uit komt het gewoon weer terug op je naam te staan en moet je alsnog betalen.
Ben nu 2,5 jaar op mijzelf wilde altijd KPN hebben maar dit slaat nergens op. Ik heb gewoon 2,5 jaar betaald voor iets wat ik niet eens gebruik en nooit voor gekozen heb!
op 30-05-2012 16:14
Beste starscreamer,
Ik had het probleem al uitgezet. Ik ga er direct weer achteraan waarom u nog niks gehoord heeft.
Met vriendelijke groet,
Daan
op 29-06-2012 10:53
Bedankt voor het uitzetten maar er is weer 7,50 eraf geschreven.
Het is nu al een paar maanden zo en ik heb zelf 2 mobiels dus dit is echt zonde geld!
op 06-08-2012 11:13
Bedankt Daan!
Ik heb netjes mijn geld van KPN terug gekregen en de correctie is goed uitgevoerd ![]()
Dat mag natuurlijk ook wel gezegt worden![]()