op 02-05-2012 17:46
Ik heb namens mijn ouders(beiden bijna 80 jaar) hun internet opgezegd, let wel: op 12 maart jongstleden, zij hadden een internetplusbellen abonnement, maar ze kregen dat internet maar niet onder de knie en vroegen mij dat maar op te zeggen. Dat deed ik, online, en kreeg daar ook een bevestiging van. Ik heb er nog een keer, voor de zekerheid, achteraan gebeld, maar '' nee, geen probleem mevrouw, vlak voor de einddatum krijgt u uw bevestiging per post'. Enfin, de datum (1 mei) kwam steeds dichterbij, maar geen post, geen instructies wat het modem moest gebeuren, niets.
Ik weer bellen om er zeker van te zijn dat per 1 mei mijn ouders weer analoog konden bellen en ja dat was het geval(dit kreeg ik te horen van maar liefst 7 verschillende medewerkers van de KPN(ja ik heb geturfd). Vervolgens is het 1 mei en alles is afgesloten en niet omgezet.
Die telefoon is het enige communicatiemiddel wat mijn ouders hebben en de KPN verknald het gigantisch en wat krijg ik te horen(op mei van medewerker nr.5 die dag),"dan moeten ze zolang maar een mobieltje aanschaffen(nog iets waar mijn ouders niet mee overweg kunnen) en later via een klacht zien te declareren. JA, kom nou, dit is schandalig, zeg. Het is de fout van KPN, maar we moeten zelf maar zien hoe we het redden. Schiet op zeg. Ik ben inmiddels woedend, want de laatste medewerker durfde ook nog eens te zeggen dat het nog wel 5 dagen kon duren. WAT?????? Dus al die tijd zijn ze niet bereikbaar en kunnen ze iemand bellen. Ook geen 112. Wat ik wilde horen was '' mevrouw u heeft helemaal gelijk, we gaan het DIRECT oplossen(en niet met een dag of 5), maar dat is teveel gevraagd. Mijn vader, een man die notabene zelf 40 jaar bij de KPN gewerkt heeft,zeg, hij heeft geen goed woord meer over voor de KPN van tegenwoordig. Ik heb er ook geen woorden voor,alleen dat ik het superlink vindt dat zij niet kunnen bellen of gebeld worden. Gewoon, plotseling, omdat de KPN dat zo wilde. Schandalig.
02-05-2012 18:24 - bewerkt 02-05-2012 18:25
Beste annebruijne,
Erg spijtig om te lezen dat het omzetten niet op de juiste wijze is verlopen.
Om dit voor u op te pakken zijn wij gegevens van u nodig en verzoek ik u graag om mij via een privebericht de volgende gegevens toe te sturen.
Het klantnummer, telefoonnummer, naam contractant , huisadres en postcode.
Ik begrijp uit uw bericht dat u het contact met KPN voor uw ouders heeft onderhouden en derhalve vraag ik u graag ook een contactnummer van uwzelf in het bericht te sturen zodat wij het contact met u kunnen onderhouden.
Met vriendelijke groet,
Cornelis