op 14-04-2012 15:47
Hallo allen,
Ik probeer gebruik te maken van de verhuisservice voor mijn vaste telefoon, maar dat valt niet mee. Vorige week de gegevens ingevuld en ik ben toen inderdaad teruggebeld. De mogelijkheden besproken en dat wilde ik nog even bespreken alvorens alles in gang te zetten.
Inmiddels zijn we er uit, maar we kunnen het terugbelformulier invullen tot we een ons wegen, maar teruggebeld worden we niet meer. Ik dacht: dan mail ik ze wel. Maar ook dat lukt niet, want voor dit onderwerp is er geen contactformulier beschikbaar. En ik ben eigenlijk niet van plan om 10 cent per minuut te gaan betalen, omdat ik een aantal extra diensten af te nemen (ook internet en tv).
Iemand een idee hoe ik contact kan leggen, zonder dat het me al direct een rib uit mijn lijf kost?
Mvg,
Iseut
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-04-2012 10:17
Beste Iseut,
Dank voor uw bericht. Normaal gaat verhuizen met bijvoorbeeld hulp van dit formulier
http://www.kpn.com/web/show/id=1586828
naar behoren, is dit hetzelfde formulier waarbij u niet werd benaderd? Afhankelijk van de benodigde afspraken, maar doorgaans kunt u ook via mijnKPN uw verhuizing in orde maken.
Mochten beide zaken niet lukken, laat u het dan weten?!
Met vriendelijke groet,
Allart