op 25-07-2012 13:09
Afgelopen week is er een monteur bij mij langs geweest om een aantal technische problemen op te lossen met mijn vaste telefoon aansluiting. Ik moet er bij vermelden dat ik rolstoelgebonden ben en ook een functiebeperking aan mijn handen heb. Op zich het vermelden niet waard m.b.t. de storing maar tot mijn verbazing werd ik vanmorgen gebeld door ene Timo van de 'outbound' van KPN mobiel of het klopt dat ik mevrouw... was en of het ook klopte dat ik in een rolstoel zat. Op mijn vraag wat het laatste er toe deed zei hij dat hij contact met mij op moest nemen om de mogelijkheden van mobiele telefonie met mij door te nemen m.b.t. mijn handicap, dit zou ik met de monteur besproken hebben?! Toen ik Timo mede deelde hier absoluut niet van gediend te zijn en dat er niets in die richting is besproken wilde hij me op de hoogte stellen van het 'bel me niet' register. Een leidinggevende had hij niet en toen ik vroeg waar ik dan terecht kon met een klacht kon hij me niet verder helpen, ik moest maar op internet kijken. Na doorvragen gaf hij aan hier geen tijd voor te hebben en ook geen klachten te bespreken, wel wilde hij me tot 3x toe wijzen op het bel me niet register. Zelf het nummer opgezocht, bij 'vast bellen kon ik mijn klacht hierover niet telefonisch kwijt, bij 'mobiel bellen' ook niet want ik had geen kpn mobiel abonnement. Afgelopen weken heb ik een flink staaltje mis communicatie van KPN meegemaakt waarbij iedereen een andere afdeling de schuld gaf. Dat heb ik allemaal redelijk geduldig doorstaan omdat men bereid was tot een oplossing te komen maar dit soort verkooppraktijken vind ik echt ongehoord en een inbreuk op mijn privacy. Ik kan alleen schriftelijk mijn klacht indienen werd er gezegd, tot die tijd alvast dit bericht op het forum...
op 27-07-2012 08:33
Beste Covent,
In de eerste plaats spijtig te horen dat dit heeft plaatsgevonden en van mijn kant excuus dat u niet op de juiste manier bent benaderd.
Ik wil dit graag oppakken en vraag u graag of u mij via een privébericht uw klantnummer, postcode, huisnummer en een contactnummer toe kunt sturen.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Cornelis