- Abonneren op onze RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
Voicemail via email werkt niet meer
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Naar een vriend e-mailen
- Ongepaste inhoud melden
op 02-04-2012 18:27
Ik maak al jaren gebruik van voicemail en van voicemail via email. Vorige week kwam ik er achter dat ineens de meldtekst van de voicemail terug gezet naar de standaard melding ook was de pincode gereset. Verder kwam ik er achter dat het doorsturen van de voicemail berichten naar de email niet meer werkte. De meldtekst en de pincode heb ik via de telefoon weer ingesteld en toen heb ik geprobeerd om via mijnKPN de voicemail via email weer in te stellen. Dit laatste ging echter niet. Bij het aanklikken van de optie "Instellen VoiceMail via E-mail" krijg ik de volgende vage foutmelding:
Er is iets fout gegaan
Helaas is er een fout opgetreden. Probeert u het later opnieuw.
Soms komt er wel een scherm met invulvelden, maar in de invulvelden staan dan vreemde gegevens zoals:
"Geen verbi" bij telefoonnummer
"g: code is 902retry1=6retry2=0" bij email adres
Via een chat bericht met iemand van de klantenservice kwam ik er achter dat er problemen zouden zijn met de voicemail via email. (Zover was ik zelf ook al). De medewerker van de klantenservice kon mij geen andere uitleg geven dan het later nog eens te proberen. We zijn nu al een aantal dagen verder en het probleem is er nog en wat mij nog meer verbaast, is dat ik er niets over terug kan vinden op de website van KPN.
Mijn vraag is dan ook zijn er nog meer mensen die hetzelfde probleem ondervinden? Ik maak gebruik van een ISDN2 met 7 MSN's
Re: Voicemail via email werkt niet meer
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 09-05-2012 11:56
Ook ik ben getroffen door de KPN om zonder opgave van reden functionaliteit weg te nemen bij de klanten. Bij het overgaan van Internet en InternetPlusbellen naar het All-in-1 pakket waren ook, zonder dit kenbaar te maken, alle voicemail instelling terug naar default (geen voicemail). Hierna alles weer teruggezet, kon hierbij ook de functionaliteit van voicemail naar email niet terug vinden.
"Klantenservice" weet mij te vertellen dat deze functie niet meer aangeboden wordt.
Ze bieden hiervoor wel hun excusus aan, nou gooi die maar in de prullenbak want dat is toch niet gemeend.
Ik vind dit onbehoorlijk en ongeschoft en verdient een voordracht voor een koude douche bij Tros Radar.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 30-05-2012 22:28
Laten we vooral niet vergeten dat dit een gratis service was van KPN waarvoor nooit betaald is dingen veranderen nu eenmaal, er zal wel niet genoeg gebruik meer van gemaakt worden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 17-06-2013 17:41
Ook ik ben getroffen door deze ongein. Sinds twee weken werkt het niet meer. Daar kwam ik vandaag achter. Mijn klanten hebben ingesproken, deze voicemails zijn gewoon verdwenen!
Helpdesk gebelt ..........sorry meneer. Meer komt er niet uit.
Zomaar uit het pakket gehaald en zonder enige communicatie. KPN doet het gewoon
Wat ik zomaar gewooon ga doen is al mij producten bij de KPN weghalen.
Zo ga je niet met je klanten om. KPN wordt eens wakker!
Groet,
Martin
Re: Voicemail in E-mail verdwenen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 17-06-2013 19:52
Waarom bood KPN deze optie dan eerst wel?
Waarom is deze optie opeens sinds mei verdwenen?
Mijn vraag is dus nog (steeds) niet beantwoord.