Beantwoorden
Forum gast
Mart

hoe kom ik aan het wachtwoord van de pdf met het contract dat jullie me toestuurde via e-mail

Mij is per e-mail een contract toegestuurd , dit staat in een pdf die met een wachtwoord is beveiligd.

Hoe kom ik aan het wachtwoord om dit contract van jullie te kunnen lezen.

Community Manager
Allart

Re: hoe kom ik aan het wachtwoord van de pdf met het contract dat jullie me toestuurde via e-mail

Beste Mart,

PDF bestanden met contracten worden bij ons niet met een wachtwoord beveiligd, is het u inmiddels gelukt om het document te openen? Eventueel kunt u proberen op een andere pc de pdf te openen, wellicht dat er iets verkeerd gaat in adobe reader?!

Vriendelijke groet,

Allart

Handig om te weten! Met een kudo spreek je waardering uit en door op oplossen te klikken ben je blij met het antwoord.
Forum gast
jpsystem

Re: hoe kom ik aan het wachtwoord van de pdf met het contract dat jullie me toestuurde via e-mail

Ik heb het zelfde probleem, ik snap er niks van.

Raadgever
112dusty

het wachtwoord is 0000 ik had dit probleem vandaag ook en een jongen uit mijn klas probeerde dat en het werkte! ik heb hier 30 min voor aan de lijn gezeten met kpn/hi en die wisten dit niet!