op 22-07-2012 16:45
Jarenlang bij Ziggo gezeten voor TV en Internet maar ben nu verhuist naar een nieuwbouw woning waar alleen UPC en KPN Glasvezel beschikbaar is. En ik dacht laat ik KPN Glasvezel eens proberen. Alles ingang gezet en aanmelden ging vlekkeloos. We zouden worden aangesloten (geïnstalleerd door een monteur) op de dag na onze verhuizing, "Perfect".
De dag van installatie brak aan, de monteur zou om 14u komen. Half uurtje van te voren werden we gebeld door de monteur dat hij onderweg was. En stipt om 14u stond hij voor de deur. En al snel bleek dat wij niet alle apparatuur hadden ontvangen. Wij hadden alleen het glasvezel "NT" kastje opgestuurd gekregen. De Experiabox en iTV decoders waren nooit aangekomen/verstuurd. Gelukkig had de monteur nog een Experiabox in zijn auto liggen waardoor we wel internet en telefonie die dag konden krijgen. Alleen zijn "voorraad" iTV decoders waren op omdat hij die dag al een aantal andere klanten had gehad die geen apparatuur hadden ontvangen. Hij heeft gebeld met KPN en wij zouden binnen twee weken de iTV decoders in huis hebben. Daarna moesten we de terug bellen om opnieuw een afspraak te maken om de installatie te voltooien.
Wel vervelend 2 weken geen TV, maar het is niet einde van de wereld en hadden in ieder geval internet en telefoon.
De twee weken waren om ; maar nog steeds geen iTV decoders ontvangen. Bellen met de KPN, en daar bleken ze van niets te weten, terwijl de monteur toch echt met de KPN heeft gebeld (stond er naast) en het staat ook op de servicebon. Na ruim een uur aan de telefoon te hebben gezetten gaan ze wederom de iTV decoders opsturen. Dit kan weer maximaal 2 weken duren en dan komen ze pas over een maand de installatie voltooien. In totaal dus 1.5 maand geen TV en ik moet nog maar zien of dit wordt gecompenseerd....
Een zeer slechte start van KPN; hopelijk zijn de diensten beter...
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-07-2012 11:03
Beste Robin71,
Allereerst vervelend te lezen hoe het allemaal verlopen is, excuses daarvoor. Ik zou alsnog graag willen kijken of ik iets hierin voor u kan betekenen. Heeft u daarvoor in een privébericht uw postcode, huisnummer en telefoonnummer? Dan pak ik het voor u op.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
op 27-07-2012 12:26
Eerste week na telefonische contact met KPN, maar nog steeds geen iTV decoders gezien. Erg vervelend zeker omdat vandaag de Olympische spelen beginnen. Vraag mij af hoe moeilijk het moet zijn op dit op te sturen....
op 30-07-2012 11:19
Afgelopen weekend eindelijk de iTV decoders ontvangen.