op 05-08-2012 16:39
In heb sinds twee weken KPN glasvezel internet + itv, waarvan de activatie van het laaste heel lang op zich liet wachten (zie mijn eerdere topic hierover). Ik heb hier bijna elke dag over aan de lijn gehangen met de Klantenservice, mijn issue is naar de TD gestuurd en die heeft het weer naar India gestuurd (waar er ook een TD zit blijkbaar).
Uiteindelijk krijg ik nu het bericht op MijnKPN dat de activatie niet gelukt is. Klantenservice weer gebeld, en die kan ook niets meer voor mij doen.
Ben inmiddels al aan het kijken of ik mijn contract kan laten ontbinden want ik heb hier echt geen zin meer in, maar heeft iemand deze melding eerder gehad? En zo ja hoe is dit opgelost?
op 07-08-2012 19:41
Beste Guimo87,
Wat vervelend dat u Interactieve Televisie niet kunt activeren en dat u hier ook nog geen reden voor ontvangen heeft.
Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is en hopelijk kunnen we een eventuele oplossing vinden.
Kunt u mij in een privébericht uw postcode, huisnummer en contractnaam sturen?
Met vriendelijke groet,
Ivette
op 13-09-2012 20:46
Zelfde issue hier. 'Activeren is niet gelukt' is steeds de boodschap. Veel met de klantenservice gebeld. Activatieknop wordt weer teruggezet op de site, maar activatie blijft mislukken. Probleem is ook naar de TD gestuurd, maar die laat niets van zich horen. Helpdesk weet het ook niet meer.
09-01-2013 21:20 - bewerkt 09-01-2013 21:21
Mmz, ben dus blijkbaar niet de enige die (exact ditzelfde) probleem heeft.
Aangezien het dus in augustus en eerder ook al veel speelde, vraag ik me af waarom KPN hier totaal niets mee lijkt te doen. De (verder vriendelijke) helpdesk-medewerkers klinken allemaal alsof ze dit probleem nog nooit zijn tegengekomen en ze zijn dus ook duidelijk niet op de hoogte gesteld van de problemen met de activatie-knop. Daarnaast is het sowieso raar dat er ook bij de TD blijkbaar nog geen goede oplossing gevonden is, na al die maanden.
Is je probleem intussen opgelost, Guimo87?
op 11-01-2013 11:04
llb85, je bent zeker niet de enige. Zelf ben ik ook al meerdere keren in contact gekomen met de helpdesk van KPN. Mijn probleem schijnt in zowel India als New York al opgepakt te zijn maar nergens is nog resultaat. Ik vraag mij sterk af ... how hard can it be? KPN gooit er met de pet naar met iTV.
op 12-01-2013 20:04
Hier aan deze kant is het net zo,ik ging van koper naar glas en heb nu geen tv beeld meer.
Kan niet activeren in mijn kpn omgeving ,en van bellen met de h d wordt je ook niet wijzer.
op 16-01-2013 18:22
Bij mij hetzelfde verhaal.
Activeren lukt niet. Na vele contacten met de helpdesk na 2 weken eindelijk telefoon.
Na nog 2 weken lijkt activeren ITV eindelijk gelukt. (op mijn pc's en tablet werkt het nog steeds niet)
Over 2 weken hopelijk ook ITVonline op mijn tablet en PC's en nog 2 weken later eindelijk de juiste internet snelheid???
Dit kost je klanten beste KPN!
Overigens heb ik wel vertrouwen in de helpdesk. Die lijken echt hun best te doen, maar krijgen niets gedaan.
op 18-01-2013 11:07
Beste forumgebruikers in dit topic,
Graag ontvang ik van jullie allemaal (waar dit probleem nog speelt) een postcode/huisnummer, naam van contractant en een mobiel telefoonnummer in een privébericht.
Dan kijk ik voor jullie na wat er aan de hand is en informeer je verder over de voortgang van dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Burhan
op 17-02-2013 21:00
Beste allemaal,
ik kan mij bij jullie aansluiten. Ik zit al bijna drie weken zonder activatiemogelijkheid en dus zonder tv en telefoon. Ik heb al twee keer een monteur bij mij op bezoek gehad die niets anders heeft gedaan dan uren bellend doorbrengen en de collega's bij KPN smeken om activatiecodes, tevergeefs. De klantenservice waar ik ook al uuuuuuuuren mee aan de lijn heb gehangen, beginnen ook al over een TD in India. Het verhaal wordt steeds absurder. Ik heb inmiddels wel de mogelijkheid besproken om mijn contract te verbreken, maar ik vind het lastig om op korte termijn een nieuwe provider te vinden. Hoe lang gaat dit nog duren? Dit is zo frusterend. Niemand schijnt iets te kunnen doen. De ene zegt dat ie een melding met spoed zal doorgeven en de ander zegt dat er kennelijk toch weer iets fout gaat en dat we niets kunnen doen behalve wachten.
op 31-03-2013 23:53
Hier vanaf vrijdag geen enkele mogelijkheid om te activeren...
Ben nieuwe klant en heb me verheugd op de installatie en dan lees ik ook nog eens bovenstaande.
Vriendelijke helpdesk, maar moest het maar blijven proberen zeggen ze.
Wat ik te zien krijg is dit;
Het laden van deze module is niet gelukt.
Onder het vraagteken staat;
Sub Title
Lorem ipsum dolor sit amet,consectetur adipiscing elit. Nunc nec nisl ut eros condimentum eleifend. Morbi in diam libero Lorem ipsum dolor sit amet,consectetur adipiscing elit. Nunc nec nisl ut eros condimentum eleifend. Morbi in diam libero Lorem ipsum dolor sit amet,consectetur adipiscing elit. Nunc nec nisl ut eros condimentum eleifend. Morbi in diam libero