op 16-03-2012 11:42
ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. krijg het niet voor elkaar om de app van itvonline op mijn tablet te krijgen (android 4.0.3). hij is gewoon niet te vinden in de market en als ik naar itvonline.nl ga dan logd hij mij wel netjes in maar het scherm waar het beeld zou moeten komen is net als de achtergrond blauw gevlamd (of hoe je dat ook maar wilt noemen). het patroon loopt gewoon door zeg. ik heb ook al firefox erop gezet maar ook daar lukt het niet. iemand enig idee want we hebben de tablet ook aangeschaft vanwege apps zoals itv online. moet je dan ook nog silverlight hebben wil hij afspelen??? want dat is er niet en volgens mij zijn er meer mensen met een android versie op de tablet die het wel doen..
in elk geval alvast bedankt voor het antwoord!!
17-03-2012 11:29 - bewerkt 17-03-2012 11:30
iTV online werkt op een android tablet alleen via de Android app.
Klik hier. om naar de app te gaan in de market.
Succes!
op 18-03-2012 09:23
ik krijg het nog steeds niet voor elkaar, maar na 6 uur lang gegoogled te hebben denk ik misschien te weten hoe het komt en aangezien jij er verstand van hebt (ga ik vanuit
) kan je me misschien vertellen of het zo is.
weet jij toevallig of de app van kpn tv online het alleen op android doet als je een tablet hebt die een dual core heeft en minstens 1 GB??? ik kan niet vinden wat de minimale eisen van KPN zijn dat ze het op een android doen namelijk. en volgens mij heeft mijn tablet ( Zenithink C91), Cortex A9 1.0GHz processor, 512MB RAM geen dual core al kan ik dat op de site niet vinden. zal zo ff de leverancier sms-en. want dan zit daar de kink in de kabel zeg maar en krijg ik hem nooit aan de praat.
ik wacht ff je antwoord af en hoop dat jij me kan vertellen wat de eisen zijn.
alvast bedankt !!!!
(wist me wachtwoord niet meer dus vandaar andere naam
)
op 19-03-2012 07:07
ik heb inmiddels de KPN gebeld en volgens hun moet hij het doen op mijn tablet... maar geen idee waarom hij het niet doen. Ze hebben zo veel verschillende tablets dat ze niet over elke tablet alles kunnen weten (wat wel jammer is natuurlijk
). Volgens hun moet het niets uit maken dat het een singel core is met 1 GH... maar dan is nu de vraag waarom doet hij het niet !!!!!.
ik dacht ik koop een tablet met een snelle processor dat ik zonder haperingen itv online kan bekijken
maar juist die doet het niet....zucht
dus als iemand een oplossing weet...dan graag !!!!
op 19-03-2012 15:33
Heb je die app wel kunnen installeren?
19-03-2012 15:54 - bewerkt 19-03-2012 15:55
nee... het rare is.. ik krijg hem niet eens in beeld bij de marktet van google play. en als ik het via de browser probeer dan kom ik er wel bij google play maar dan staat er onder dat mijn apparaat niet compatibel is.
nu zei iemand om een ander forum van Telfort dat het dan misschien aan het ram geheugen ligt want waar hij officieel voor gemaakt is, is eentje van 1GB en die van mij is 512 MB. misschien dat hij dan niet genoeg vrij geheugen heeft om te kunnen functioneren..
ik heb in elk geval de leverancier gevraagd of hij wil kijken of hij hem op net zo'n tablet als wat ik heb maar dan met 1 GB geheugen of hij hem daar wel op krijgt.
op dat antwoord wacht ik nog even. ik hoop dat dat het is... maar de leverancier is wel heel behulpzaam gelukkig en probeerd de apk file te krijgen.
op 19-03-2012 17:19
Ok, ben benieuwd wat ze zeggen. Lijkt me sterk dat het afhangt van de grote van het RAM geheugen.
Als je de iTV app hebt kunnen installeren zou het in ieder geval moeten werken.
op 19-03-2012 17:48
ik zou het anders ook niet weten...zucht
.. volgens KPN voldoet mijn tablet aan de eisen. maar als die gene waar ik hem van gekocht hebt het uitgeprobeert heeft laat ik het wel even weten...
op 24-03-2012 19:16
ik heb van dat alleraardigste persoon van het Telfort forum het apk bestandje gekregen en deze ook kunnen installeren. hij werkt en logt me ook automatisch in als ik opstart.....maar ik heb geen beeld
..hij loopt volgens mij ook niet denk ik, ik heb namelijk onder in het pijltje in beeld van play zeg maar en daarnaast staat --/--.. weet niet goed wat het is maar ik heb zwart beeld ....snik... volgens de man waar ik hem weg heb is hij gewoon nog niet voor dit model omdat ze zoveel modellen hebben en dat hij het waarschijnlijk bij de volgende update van mijn tablet het wel doet. mocht iemand ondertussen nog een oplossing weten zou dat me erg blij maken en anders is het maar afwachten tot de volgende update..
op 02-04-2012 06:31
KPN ondersteunt officieel ook niet alle tablets, alleen enkele Samsung Galaxy's en Ipad's. Daarvoor is een app te downloaden van de KPN-site.
Ikzelf heb een Cherry M6777 met 2 GB aan boord en ok die komt niet verder dan het inlogscherm.
Mijn schoonzoon heeft een Ipad en daarop werkt het wel.