op 13-07-2012 14:16
Hallo,
Ik heb 2 keer interactieve TV eentje boven en eentje onder ze zijn allemaal verbonden met een LAN kabel dus niet draadloos maar het probleem is dat ik boven Fout 14 krijg en onder doet hij het gewoon.
Als ik het kastje van boven onder aansluit dan geeft hij ook Fout 14 aan.
Als ik het kastje van onder boven aansluit dan doet hij het wel gewoon.
Ik heb alles geprobeerd met de modem resetten en dergelijken.
Ik kan alleen de software niet verwijderen via de menu knop, want dan geeft hij helemaal niets aan.
Wat moet ik doen??
B.V.D.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-07-2012 18:55
Beste lataarnpaal,
Meer informatie betreffende Fout 14 vind u via onderstaande link:
Informatie en hulp voor Foutcodes
Met vriendelijke groet,
Cornelis
op 13-07-2012 19:56
Beste Cornelis,
Deze mogelijke oplossingen heb ik al meerdere malen geprobeerd.
Maar jammergenoeg helpt geen van deze mogelijke oplossingen, want hij blijft nogsteeds Fout 14 aangeven.
op 16-07-2012 23:42
Beste lataarnpaal,
Check bij fout 14 even of uw STB wel een correct ip adres krijgt (met de gele knop op de AB). Dit zou 10.x.x.x moeten zijn. Mocht het een 192.x.x.x adres zijn, dan is dat het probleem. In dat geval zit deze STB niet op de poort 3 van de Experiabox aangesloten. De noodzaak voor het aansluiten geldt overigens niet voor alle modellen Experiaboxen. Iig alle witte Experiaboxen zijn voorzien van zgn. flexpoorten. Daarop zou een STB ook op poort 1 of 2 of 4 aangesloten moeten kunnen worden. Bij een modem zonder flexpoorten en 2STB's heb u dus een switch nodig. Zit de STB correct op de EB aangesloten en krijgt u nog steeds een 192.x.x.x reset dan de EB met uitgeschakelde STB. succes.
op 23-07-2012 12:56
Beste hendra01,
Sorry voor deze late reactie maar ik was op vakantie.
Ik ga het dadelijk proberen.
Ik heb toevallig een witte experiabox.
Ik laat het zo snel mogelijk weten of het gelukt is of niet.
Alvast bedankt.
Grt.
op 01-08-2012 15:52
Beste hendra01,
Sorry voor weer een late reactie maar dit was niet de oplossing.
Heb maar naar de kpn klantenservice gebeld en na een half uurtje kwamen we eruit en deed hij het weer.
Gewoon software verwijderen via het menu (te bereiken via de stand-by knop op het kastje aan het begin van opstarten.)
Alvast bedankt voor alle hulp.
Grt.