op 05-06-2012 13:57
Sinds gisteren Abonnement ITV ,maar kan geen teletekst gebruiken krijg alleen pagina 100
na na heeel lange tijd een klein scherm bovendien reageren knoppen amper.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-06-2012 14:41
Beste GA,
Lukt het wel als u teletekst opent met de afstandsbediening van de TV zelf?
Indien u de TV ontvanger via een Scart kabel heeft aangesloten kun u het dan eens proberen met een HDMI kabel? KPN is bezig met een definitieve oplossing voor dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Ronald
op 05-06-2012 14:53
Beste Ronald,
Ja met de afstandsbedieng TV lukt het wel .
Heb 2 tv.s een met HDMI en een met Scart kabel aangesloten werkt op allebei niet
groeten GA
op 05-06-2012 14:57
Beste GA,
De enige manier is dan op dit moment de afstandsbediening van de TV te gebruiken. Wij zijn op de hoogte van dit probleem en dit wordt verholpen in één van de volgende updates. We weten nog niet precies wanneer deze update komt. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ronald
op 05-06-2012 15:02
Oke Ronald ,dan wacht ik het af ,hoop in iedergeval dat de update niet lang op zich laat wachten.
Is toch weer een minpuntje.
groetjes Gerda
op 06-06-2012 22:25
op 07-06-2012 08:36
Beste Gerda,
Zou u de TV ontvanger eens helemaal uit kunnen zetten en opnieuw opstarten? Vaak lost dit het probleem op.
Ik hoor graag van u!
Met vriendelijke groet,
Ronald
op 22-06-2012 16:01
Ik heb ook een probleem. Als ik een witte afstandbieding van KPN gebruik, gaat hij heel erg traag en komt dan in een geloof ik 4:3 beeldscherm, dus heel klein.
Verder kan ik niet met de afstandbieding van mijn LCD TV gebruiken, als ik txt van afstandbieding LCD druk, verschijnt hij er niks op...
Ik heb ondertiteling hard nodig om gesprek te kunnen volgen ivm doof te zijn.
op 25-06-2012 08:08
Beste Craain,
Dit probleem is bij ons bekend. Hier wordt aan gewerkt en wordt meegenomen in de volgende software update. Deze zal zich automatisch bij u installeren.
Ik durf niet te zeggen wanneer de software update klaar is voor release.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ronald