op 13-12-2011 12:00
Na 3 jaar Diditenne/voetbal pakket+ internet en bellen van de KPN te hebben gehad ging het kastje van Digitenne half oktober kapot,helpdesk gebeld en een nieuwe besteld.Na wat gesnuffel op internet kwam ik er achter dat interactieve TV eigenlijk veel leuker en goedkoper was voor mij,weer KPN gebeld,digitenne + eredivisie life afbesteld en IATV extra besteld,kwam mooi uit want er zaten extra kortingen op,zowel op de IATV als op het voetbal pakket,was geen punt.Na 3 weken eens gebeld naar de KPN want ik hoorde maar niets...........oeps,foutje,bestelling stond er wel in de computer maar was niet doorgedrongen in de achter liggende systemen(?)werd mij verteld,na een week zonder enig bericht van de KPN maar weer eens gebeld,snap het niet zei de medewerker van de helpdesk,iedere keer als ik U gegevens intyp krijg ik een "Error"melding maar we gaan het opnieuw invoeren en dan moet het goed gaan,en inderdaad kreeg ik dezelfde dag,21 november,een meel met de bevestiging en dat ik binnen enkele dagen een brief zou ontvangen met de gegevens........die dag werd er automatisch van mijn bank een bedrag van een kleine 100 euro afgeschreven voor een nieuwe digitenne+ activeringskosten hiervan+ de huur van digitenne en eredivisie life voor de maand december(?)weer maar gebeld naar de KPN,weer een foutje maar daar moest een klacht van worden opgemaakt en dan zou ik worden terug gebeld...........na weer een week maar weer eens gebeld hoe het stond met het een en ander,het was ondertussen 5 december,de klacht over het geld was nog niet geactiveerd maar dat zou direct worden gedaan en dan zou ik worden terug gebeld.............en de IATV zou nu met spoed(?)direct voor gezorgd worden en inderdaad had ik de zelfde avond nog een e-mail met het contract waarin stond dat ik als tegemoetkoming korting kreeg op IATV en eredivisie life,de andere dag had dit schriftelijk in huis met de mededeling dat ik mijn ordestatus op de site kon bekijken en dat het contract op 2 december al was ingegaan(?)..............
Het is nu 13 december,ik zit al 8 weken zonder TV,voor het teveel betaalde geld(een kleine 100 euro) moet ik nog steeds worden terug gebeld,mijn orderstatus staat al een week vastgeroest op 90%,ik heb al,omdat ik mijn voetbalclub wil volgen,al 5 wedstrijden á 6 euro per wedstrijd moeten kopen en dan heb ik het nog maar niet eens over de vele telefoontjes á 0,10cent per minuut en de frustratie bij mij,gisteren nog maar eens geprobeerd te bellen maar werd na het keuze menu en 5 minuten wachten afgescheept met een dode lijn zonder iemand gesproken te hebben.............KPN,wat nou "GOEIE DEAL"!!!!!!!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-12-2011 12:12
Beste nelistruusje24,
Spijtig om te horen dat het niet naar wens verloopt. Kunt u mij via privébericht uw postcode + huisnummer, klantnummer en een contact telefoonnummer toesturen?
Dan gaan we het zo snel mogelijk oplossen.
Met vriendelijke groet,
Daan Popken
op 14-12-2011 20:52
Oké........het kan dus wel!
Vanochtend kwam ik er achter dat ik geen internet en geen telefoon meer had,ik had een vaag voorgevoel dat de lijnen waren overgezet en zodoende mijn oude KPN modem het niet meer deed,echter geen(mobiel) belletje van de KPN gehad van zus of zo,vanmiddag kreeg ik de spullen thuisbezorgd,Experia Box,IATVontvanger en de Draadloze Verbindingsset,het spul aangesoten en het speelt nu als een tierelier,moet alleen morgen nog wat draden weg werken en nu de troep opruimen.
Jammer alleen dat het ruim 8 weken heeft geduurd en vele telefoontjes en frustraties en kosten en dat pas na een bericht op dit forum gisteren er actie is ondernomen..............
Nu nog het teveelbetaalde geld terug van digitenne,kleine 100 euro,en ik ben een redelijk tevreden mens.
op 22-12-2011 13:00
Het moet toch niet gekker worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na 3 weken niets gehoord te hebben van de KPN vandaag maar weer eens gebeld met de KPN over het teveel afgetrokken bedrag van een kleine honderd euro,zie hierboven,van mijn rekening.
De eerste dame die ik kreeg zag helemaal geen opzegging van Digitenne door mij(?) maar zou me door verbinden.............de tweede dame kon,na het hele verhaal weer afgedraaid te hebben,wel de klacht vinden maar kon er niets mee en zou mij doorverbinden met de afdeling "factuuren" en na voor de derde maal mijn verhaal vertellend aan een man werd de verbinding verbroken............hoe onbeschoft kan je met je klanten omgaan!
Na weer een kwartierá 0,10 cent aan de telefoon gehangen te hebben nog niets wijzer geworden!
KPN,WANNEER WORDT ER EENS GELUISTERD NAAR MIJ EN HIER WAT AAN GEDAAN??????????
op 22-12-2011 16:20
Ik vind het sowieso onbegrijpelijk de klant met telfoonkosten op te schepen door een fout van KPN zelf. Andere bedrijven (Ziggo) doen dit ook en mijn eerste reactie (en met mij vele anderen) is: bekijk het maar, dan maar geen klant meer. 10 cent per minuut vragen, klanten in de wachtrij zetten of opschepen met reclame en vervolgens na 2 minuten in een keuze menu belanden (Ziggo wederom) is gewoon te grof voor woorden.
Dus KPN, wil je klantvriendelijk zijn maak dan de helpdesk in elk geval gratis, tenslotte gaan de kosten van het gesprek ook nog eens naar jullie eigen organisatie. Met andere woorden: men krijgt het gevoel dat er verdiend wordt aan de helpdek.
op 23-12-2011 12:15
Wat ziggo wel weer heeft is dat je als via Ziggo telefonie afneemt deze wel weer gratis is. Hier zou KPN een voorbeeld aan moeten nemen!
op 23-12-2011 13:59
HIER WORDT IK DUS NIET GOED VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft de KPN vandaag weer 21,50 euro van mijn rekening afgetrokken voor Digitenne en het voetbalpakket!!!
Zitten ze daar met z'n allen te maffen of hoe zit dat?
Zeker weer gaan Bellen met de KPN om na een een kwartier bellen en wachten en dat dan door de KPN verbroken wordt............
KPN jullie hebben nu al 118,63 euro ten onrechte van mijn rekening afgetrokken en ik wil dat terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!
op 23-12-2011 14:26
KPN ik ben er klaar mee!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb net mijn bank de opdracht gegeven om het hele bedrag terug te storten
Jammer dat er van jullie kant geen enkele reactie kwam op al mijn telefoontjes ondanks de belofte's van jullie
H.Jansen
op 23-04-2012 16:24
Geachte Heer Jansen is uw probleem inmiddels opgelost met de KPN.
op 25-04-2012 16:01
Als het allemaal loopt dan is er vaak geen reden tot ontevredenheid, producten zijn over het algemeen goed. Maar ik ben als de dood om iets te veranderen in mijn pakketten. Ik ben al een keer door een fout van KPN mijn hele account kwijt geraakt, gevolg: 3 weken geen internet, telefoon en TV. Kon alleen worden opgelost door een compleet nieuwe account aan te maken met ook een nieuw telefoonnummer. Wat een gevoel van onmacht gaf dat zeg! En ik kon nergens terecht want op zo'n moment wil je door een persoon in levende lijve geholpen worden.
Wat dat betreft lijken al die organisatie op elkaar.
Maar het ziet er naar uit dat er op dit forum in ieder geval wel wordt meegewerkt.