op 18-04-2012 22:43
Ik heb sinds 12/4 ITV maar bij het gebruik op laptop krijg ik de melding:
"deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later nog eens. Dit is nu al een week hetzelfde bericht.
Probleem gemeld bij klantenservice.
Antwoord: Als gevolg van een storing kun je mogelijk problemen ervaren met Interactieve TV Online.
Heb terug gemeld dat dit antwoord te goedkoop is. Verwacht een snelle oplossing.
Kan geen storing met ITV op de website terugvinden, en de storing zou dus al mintens een week duren. Wordt tijd dat het probleem wordt opgelost.
Rekeningen over ITV hebben blijkbaar nooit last van storingen.
Tot nu is er een grote stilte ........
op 19-04-2012 07:52
Ik ondekte vanochtend hetzelfde toen ik Scott & Bailey niet kon programmeren. Geldt alleen voor de Belgische zenders, de rest doet het wel.
19-04-2012 08:09 - bewerkt 19-04-2012 08:10
ITV online staat dan ook niet op uw factuur is dus een gratis dienst, maar das weer iets anders. Kunt u wat meer info geven ? welke besturing gebruikt u wat voor webbrowser enz mijn zuster heeft ook ITV van KPN en daar werkt het wel dus het lijkt erop dat het iets anders is dan een storing
op 19-04-2012 09:40
Ik werk met :
Windows 7.0
Norton Internet Security 2012
Mozilla FireFox 11.0
op 19-04-2012 17:19
heeft u ook IE op de laptop en zo ja heeft u het daarmee getest ? ik heb een beetje op google gekeken voor u en er zijn meer mensen waar silverlight niet goed werkt in firefox 11, vandaar mijn vraag of u ook IE heeft en of u dat heeft getest, er zijn ook verschillende mensen die na een update van firefox BV geen RTL gemist meer kunnen zien
op 20-04-2012 21:03
Ja wel, mbv de KPN technische dienst is het probleem opgelost.
Als je problemen heb zoals ik moet je niet de instructies volgens die KPN heeft gegevens bij je aanvraag van Interactieve TV( via KPNvandaag.nl ) , deze werkt niet altijd.
Je moet ITVonline opstarten rechtstreeks via www.itvonline.nl
Het automatisch inloggen en opstarten gaat als een zonnetje. Let wel dat je cookies moeten aanstaan voor het automatisch inloggen als je vanaf thuis itvonline opstart.