op 18-03-2012 18:49
op 19-03-2012 18:50
Ik heb contact gehad met KPN klantenservice. De reden dat het niet is geactiveerd komt omdat ik 2 tuners heb en mijn snelheid dan niet voldoende zou zijn???????????? Ik heb sowieso al 12mbit in huis en kan het dus draaien. Heb aangegeven dat de andere tuner op mijn slaapkamer staat en alleen aangaat als ik in bed lig. Ik zet de tuners altijd uit (standby) als ik geen tv kijk, dit ook ivm het downloaden. Ik vind het ook belachelijk dat ik hierdoor dus geen hd kan kijken. Stel dat als ik 1 tuner alleen zou gebruiken voor radio en de ander tv, dan kan het dus ook niet???/ Ik snap hier dus werkelijk niets van en vind het dus ook een zeer slechte service van KPN.
op 20-03-2012 19:22
Beste medewerkers van KPN,
kan aan mijn probleem met HD wat gedaan worden? Het lijkt me meer dan redelijk dat als de postcodecheck aangeeft dat ik hd kan ontvangen en deze in het basispakket standaard zit, dat ik deze ook kan ontvangen. Onderstaand de settings in mijn router. Dit zou dus voldoende moeten zijn, zeker als ik altijd maar 1 tuner heb aanstaan.
ADSL Status Information:
|
op 21-03-2012 10:25
Blijft bij het kijken naar HD verdraaid weinig over voor internet, maar op zich moet het wel kunnen lijkt me.
op 21-03-2012 11:02
Dat klopt idd maar heb al eens als test beide tuners aangezet en kon probleemloos gamen (Battlefield, Warcraft e.d.), dus als ik ook 1 kast op hd zet en de ander niet gebruikt (dus stdby) houd ik nog voldoende over! Dit blijft ook verantwoordelijkheid voor de klant. Ik heb een abbo van 40mb, ik krijg gezien mijn afstand 12mb, dan moet het ook niets uitmaken wat ik doe op dat moment en is het aan de consument te bepalen hoe de lijn verdelen. Waarschijnlijk heeft te maken dat de helpdesk teveel gebeld gaat worden, maar daar verdienen ze dan ook weer mee.
op 21-03-2012 11:51
Een beetje slimme gebruiker zoekt even op internet: Alternatief voor KPN Helpdesk - 0900 0244 (€ 0.10 per minuut) gevonden
Het 0900-Alternatief voor KPN Helpdesk is 040 2996601.
op 21-03-2012 16:15
Is dat ook een nummer van KPN-helpdesk? Welke afdeling krijg je dan? Gr. Wim
op 21-03-2012 18:19
Is een doorschakeling van 0900 0244. Ik kijk altijd eerst op http://www.0900alternatieven.nl voordat ik ga bellen met zo'n 0900 nummer.
22-03-2012 11:41 - bewerkt 22-03-2012 11:42
Beste Molenhuis,
Inmiddels heb ik uw gegevens ontvangen via Cornelis. Ik ga voor u uitzoeken waarom u geen HD-zenders kunt bekijken. Ik begrijp dat u graag via HD kijkt en dat het vervelend is als dit niet mogelijk is.
Vaak is het zo dat de snelheid van de verbinding een grote rol speelt. Wij leveren alleen producten waarvan we zeker zijn dat het haalbaar is. Mochten we een risico zien tot problemen met de kwaliteit van de verbinding dan besluiten wij op voorhand niet te leveren. Het is immers vervelender om steeds onderbrekingen te hebben als u televisie kijkt dan niet HD te kijken.
Tevens wil ik u erop wijzen dat het telefoonnummer dat Giant2000 communiceert niet werkt. Dit telefoonnummer is niet in gebruik.
U krijgt in een privébericht meer informatie over uw probleem met betrekking tot het kijken van HD-zenders.
Met vriendelijke groet,
Ivette
op 22-03-2012 12:30
hé Giant! Goeie!!