op 09-04-2012 14:40
Sinds kort heb ik KPN alles-in-1 en alles werkt inmiddels prima. Echter heb ik nu verhuisplannen. Het gebied waar ik heen wil heeft alleen niet voldoende bandbreedte voor iTV. Hoe gaat dit in z'n werk bij KPN?
op 11-04-2012 13:11
Dan vervalt je TV abo zonder extra kosten.
op 12-04-2012 12:20
Bedankt voor je antwoord!
Hoe zit het overigens met de internetverbinding? Wordt je dan automatisch op het 8 Mbit abo gezet als blijkt dat dat de maximaal haalbare snelheid is?
op 15-04-2012 12:21
Dit zou inderdaad meegenomen moeten worden in de verhuisprocedure.
Als je ergens gaat wonen waar geen ITV mogelijk is, dan zal 8mbit inderdaad het snelst mogelijke zijn.
Even een belletje naar de verhuisafdeling zou denk ik wat meer verheldering moeten opleveren, ik heb zelf nooit een dergelijke situatie bij een provider gehad.
Mijn voorgaande antwoord ben ik echter wel zeker van. Als KPN niet kan leveren wat je hebt op een ander adres, dan moeten ze dit gewoon kosteloos beeindigen.
op 16-04-2012 09:18
Bedankt voor je antwoord. Bellen is natuurlijk het makkelijkst, maar heb geen zin om hier weer minimaal 10 cent per minuut voor te betalen. Ik zou wel willen mailen, maar over dit onderwerp is dat niet mogelijk.
Zou een KPN medewerker mij kunnen voorlichten over het wat en hoe? Op de klantenservicepagina krijg ik als suggestie om mijn vraag hier te plaatsen, maar voorlopig heeft er nog geen KPN medewerker gereageerd...
Mijn vragen die ik graag door KPN beantwoord zie zijn:
- Gaat alleen iTV uit m'n pakket?
- Wordt m'n abonnement gedowngrade, of moet ik tot einde contractjaar blijven betalen voor 40 Mbit als ik maar 8 Mbit haal?
- Zijn er mogelijkheden om het abonnement ook vervroegd op te zeggen? (Over de diensten die KPN levert ben ik redelijk tevreden, maar heb liever alles bij één aanbieder en Digitenne vind ik geen optie)
Ik hoor het graag!
op 16-04-2012 15:22
Wat ik wél 100% zeker weet is dat je abo kosteloos gedowngrade wordt als je iets niet kunt halen.
Wat ik niet 100% zeker weet is of dit automatisch gebeurt...
op 17-04-2012 13:06
Bedankt voor je antwoord. Ik zou echter graag een antwoord van KPN zien. Maar volgens mij is KPN niet echt actief op dit forum? Per mail is het ook al onmogelijk om vragen te stellen, en als je belt wordt je meestal 10x doorgeschakelt voor je iemand met verstand van zaken aan de lijn hebt. En dan hebben we het nog niet over een klantonvriendelijk 0900 nummer...
op 17-04-2012 13:48
josssh,
heb het er nog niet tussen gelezen, maar na een jaar kun je sowieso je abonnement beeindigen. Ik weet niet of je al een jaar gebruik maakt van je abonnement?
groet,
fiber.
op 17-04-2012 13:53
Beste josssh,
Zou je in een Privé bericht willen aangeven om wat voor soort abonnement (zakelijk/consumenten) het gaat en op welke naam deze is geregistreerd? Ook graag de volgende gegevens:
Postcode
Huisnummer
Telefoon/bereikbaarheidsnummer
Met deze gegeven kan ik je vraag beantwoorden.
Boudewijn
20-04-2012 16:30 - bewerkt 25-04-2012 09:59
Inmiddels duidelijk antwoord verkregen! Thanks.