Beantwoorden
Adviseur
Liv

WAAR / HOE KAN IK EEN RETOURNR KRIJGEN???

Vandaag weer raakt!!! moet 2x de kpn ks bellen voor retournr. de ene snapt het niet... hij heeft mij antwoordnr gegeven (echt dom)...de andere heeft mij 15 minuten laten wachten en daarna de verbinding verbroken.... ik word er verdrietig van.... echt geen ene ks van kpn die mij tot nu toe hebben geholpen.....

Ik wil 2 apparatuur terug sturen, omdat ik het niet meer nodig hebben1 dus ik heb een RETOURNR nodig voor digitenne (SMT-1000T) en experia box!!!  was eigenlijk gisteren naar primafoonwinkel geweest en nagevraagd waar ik de retournr kan krijgen (zeker niet bij primafoon) en die vertelde me via ks... dus bellen naar 09000244 en vraag om retournr.... maar als de ks het RETOURNR niet begrijpt, wat nu???

Als ik binnen een week geen retournr van kpn krijg, lever ik deze apparatuur naar gemeente on te recycelen....:smileymad:

Allround expert
robin_gw

Re: WAAR / HOE KAN IK EEN RETOURNR KRIJGEN???

0900-0244 dan de afdeling opzegingen en vragen of ze een afspraak kunnen maken om de apparatuur op te laten halen.

Adviseur
Liv

Hallo Robin_gw,

Volgens mij heb jij geen enkele idee wat net zei over een " 0900-0244 bellen en de afdeling opzegingen en vragen of ze een afspraak kunnen maken om de apparatuur op te laten halen". ik denk als je als iemand wilt helpen, deze de juiste weg leiden en niet terug sturen... als ik jou was ik zal ik het verhaal goed ga analyseren en dan pas een goede antwoord ga geven..

ik ga geen ks 09000244 meer bellen, die kost mij behoorlijk geld, en geld rapt je niet op straat, ik ga de apparatuur aan de gemeente geven om te laten recycelen....daarna klacht indienen via consumentenbond!!!

Allround expert
robin_gw

Indien je het er niet mee eens ben met mijn antwoord is goed, wil je zelf geen moeite doen dan is het ook goed maar dien dan een klacht in bij KPN schriftelijk. Je lijkt het allemaal goed te weten dus het adres zul je ook wel weten.

Dit is het klant helpt klant forum en alle klanten van KPN nemen deze stappen en dat is ook het enigste advies wat ik je kan geven.