op 15-03-2012 13:11
Tot voor kort konden we een aantal series via Programma Gemist van de zenders 13th Street, SyFy en Out TV 10 dagen terugkijken (als je Extra had). Sinds de pakketten zijn veranderd vorige maand blijven de mappen leeg bij deze zenders. Ik dacht eerst dat dit een storing was, maar ik zie ook op de site van KPN deze zenders niet meer staan bij Programma Gemist.
Hoe zit dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-03-2012 11:30
Giant2000,
Ik lees net je bericht over 13th en SyFy. Had deze zelf nog niet in uitzending gemist bekeken. Als ik thuis ben ga ik gelijk kijken of ik ze kan terug zien. Mijn vriendin kijkt er namelijk vaak naar, zal haar ook even vragen. Misschien zijn er meer bezoekers die het wel/niet hebben. Ben benieuwd!
Fiberman.
20-03-2012 07:58 - bewerkt 20-03-2012 08:02
Ik zou graag een reactie van een de KPN medewerkers willen zien hierover.
Over de mogelijkheid van het terugkijken van deze zenders verwijs ik naar de volgende site: http://www.kpn.com/prive/tv/al-kpn-televisie-klant
45 extra zenders
Het Pluspakket bevat 45 extra zenders op het gebied van sport, nieuws, muziek, film, erotiek, lifestyle en amusement. Kijk bijvoorbeeld naar zenders zoals 13th Street, Syfy Universal en OUT TV.
op 20-03-2012 10:05
Giant2000
Ik heb even gekeken in mijn system. Ook bij ons zijn die zenders niet terug te zien in Uitzending gemist via Interactieve TV. Je kunt wel klikken op de knop, maar krijgt vervolgens een leeg menu. Het ligt dus niet aan je apparatuur of aansluiting, maar zit ergens anders.
Hopelijk komt er nog een statement van KPN
Fib.
PS: bedankt voor je link (handig)
op 20-03-2012 10:30
Giant, ik zie trouwens op de link het volgende:
"Met Programma Gemist kijk je tot 10 dagen een selectie van recent uitgezonden populaire programma’s terug van Nederland 1, 2, 3, RTL 4, 5, 7, 8, SBS6, Net5 en Veronica"
De zenders die wij opzochten staan er dus ook niet bij. Misschien is dat de reden?
![]()
op 20-03-2012 14:04
Bij de introductie van 13th Street en SyFy destijds werd door KPN trots gemeld dat series terug te zien waren binnen Programma Gemist. Voor OutTV gold dit zelfs al langer. De zenders zijn inderdaad nog wel in het menu te zien, maar zijn verder helemaal leeg. Ik hoop dat het een storing betreft, want als deze zenders uit Programma Gemist zijn gehaald had KPN dit op zijn minst kunnen melden.
Vraag aan een KPN medewerker blijft staan: waarom zijn deze zenders binnen P.G. ineens leeg?
op 21-03-2012 11:54
Niemand van KPN die hier iets over kan vertellen?
22-03-2012 11:29 - bewerkt 22-03-2012 11:32
Beste Giant2000 en Fiberman,
De betreffende zendernamen in het menu zijn uit het verleden, toen we inderdaad programma's van deze zenders in 'Programma Gemist' hadden. In de toekomst echter zullen deze uit het menu verdwijnen.
Programma Gemist tot 10 dagen terug: NL 1, 2, 3 en RTL 4, 5, 7 en 8, SBS6, NET5 en Veronica.
Met vriendelijke groet,
Boudewijn.
op 22-03-2012 11:59
Uit het verleden...? Een maand geleden kon ik nog naar Dexter kijken als ik een aflevering had gemist.
Kan KPN naar hun klanten niet gewoon melden als ze een service stopzetten?
Zolangzamerhand is dat Programma Gemist een steeds onbetrouwbaardere dienst aan het worden. Het is altijd maar weer een verrassing of een uitzending erbij zit, wanneer en soms ook nog met zwart beeld met geluid of met beeld en slecht geluid en nu weer zomaar een aantal zenders er af halen...
Jammer.
op 26-03-2012 11:28
Allen.
Het was niet helemaal duidelijk, maar het antwoord van Boudewijn is wel duidelijk
![]()