Welkom op het KPN forum

Help

Televisie

Beantwoorden
Forum gast
keesie50

aansluiten 2e tv

Ik heb al ruim een jaar Interactieve tv op mijn televisie beneden. Deze is bedraad aangesloten op de 3e poort van de Experia box.

Nu wil ik boven ook interactieve tv aansluiten op mijn tv. Ik wil deze met behulp van draadloze adapters aansluiten. Maar als ik de gebruiksaanwijzing van de adapters lees, moeten deze ook op de 3e poort van de Experia box aangesloten worden. Hoe los ik dit op? Ik wil graag de tv beneden bedraad met de Experia box laten. Heeft er iemand een tip???

Bvd

Ervaren adviseur
Neptunus1122

Re: aansluiten 2e tv

Daarvoor moet je op poort 3 een switch aansluiten, deze zat bij in het pakket van de 1963 ontvanger.

Ambassadeur
bommy84

Als je geen switch hebt ontvangen,  kan het ook zo maar zijn dat je een modem hebt die meerdere poorten kan gebruiken voor TV. Dit is bij ieder wit exemplaar (ZTE of Arcadyan) zo, en ook de 789 heeft hier (geloof ik) geen problemen mee.

Just spreadin' the knowledge.
Forum gast
keesie50

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb inderdaad geen switch ontvangen, ik heb een Experiabox TG789vn, met een zwarte voorkant en een witte achterkant. Kan ik dan gewoon de tweede poort gebruiken om de adapters te verbinden???

Ik heb ook nog een vraag mbt het inloggen op mijn KPN, ik kan al 3 maanden niet mijn rekening opvragen.

Ik heb hierover al met de klantenservice gebeld en zij gaven aan dat ik het met google chrome of Firefox moet proberen, maar dan lukt het nog niet.

Ik kan wel inloggen, maar als ik dan klik op mijn gegevens, krijg ik dat er een storing is.

Ik heb dit ook aangegeven bij de klantenservice, maar ze geven aan dat het een bekend probleem is en dat er aan gewerkt wordt, maar dit blijft maar zo door gaan.

Hebben hier meer mensen last van en evt een oplossing???

Bvd

Ambassadeur
bommy84

Het zou dus moeten kunnen met die 789. Only one way to find out, nietwaar?

Het inloggen in Mijn KPN? Kan heel veel zijn. Verkeerde koppeling aan de achterkant. Links ingelogd ipv rechts. Niet bekend of er nog steeds een storing mee is. Het duurt wel te lang...

Just spreadin' the knowledge.