Televisie

• Laatste activiteit 24-11-2014
  • 4280 Nu online
  • 92263 Berichten
  • 38348 Leden

i TV Online app

• 05-01-2012 20:11
  • 8874

Ik ontvang via KPN internet + interactieve tv. Toen ik twee jaar geleden bestelde kon je nog standaard opnemen. 

Nu heb ik net de app gedownload voor op mijn android toestel. Het leek mij handig om hiermee vanaf mijn telefoon en op afstand thuis te kunnen opnemen.

Nu blijkt dus dat ik een servicepakket moet aanschaffen voor ik via mijn app kan opnemen. Dit kost me 5 euro per maand extra en dat terwijl ik met mijn abonnement al de mogelijkheid heb om via de ontvanger van interactieve tv op te nemen. Het lijkt mij niet echt logisch dat ik alleen om via die app op te kunnen nemen dus 12 x 5= 60 euro per jaar extra ga betalen. 

Heeft iemand een oplossing? Graag lees ik dit hieronder of mag u mailen naar
sietsemartinvisser86@hotmail.com

vriendelijk bedankt! 

Bericht 1 van 3 (8.874 Weergaven)
door MartinVis
Forum gast
  • Eerste post

Re: i TV Online app

[ Bewerkt ]

Het 'Opnemen Pakket' biedt meer dan alleen de mogelijkheid om met de iTVonline-app op te nemen. Zo kun je er ook HD-programma's mee opnemen en tot 6 programma's tegelijkertijd opnemen.

Dit opnemen gebeurt allemaal centraal bij de KPN, daarom is het redelijk eenvoudig met een app in te stellen. Om opnames op de decoder in te stellen, moet er ook direct toegang zijn tot de decoder, en dat is een stuk lastiger via het internet.

Bericht 2 van 3 (8.864 Weergaven)
Ervaren adviseur
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Komt op stoom

Re: i TV Online app

Beste Martin,

Als je overstapt naar het Opnemen Pakket voor 5 euro.

Dan kun je de huur voor de ontvanger met harde schijf laten vervallen.

Uiteindelijk betaal je dan 1 euro per maand meer, maar heb je wel een aantal extra voordelen.

Bericht 3 van 3 (8.843 Weergaven)
door
Allround expert
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideeën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu
Auteurs met de meeste kudos
Gebruiker Aantal kudos
229
195
60
51