- Abonneren op onze RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
Re: klachten over service kpn
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Naar een vriend e-mailen
- Ongepaste inhoud melden
op 23-11-2011 16:19
Beste SanneM,
Spijtig om te lezen hoe het proces verloopt! Kunt u mij via een privébericht uw postcode + huisnummer, klantnummer en een contact telefoonnummer toesturen?
Dan ga ik deze zaak oppakken.
Met vriendelijke groet,
Daan Popken
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-11-2011 16:05
Beste KPN medewerker.
Ik zou het zeer op prijs stellen als er zsm iemand van KPN contact met mij opneemt wat betreft het leveren ( of juist niet eigenlijk) van een pakket interactieve tv en internet. Deze zou UITERLIJK vandaag bij mij geleverd worden, helaas is deze vandaag wederom niet geleverd. Mijn geduld raakt nu echt op en ik verwacht dat hier nu ook direct actie op ondernomen wordt.
Groeten S van Dam
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-11-2011 16:41
Een kleine update; Aangezien er vanuit KPN geen reactie kwam heb ik zelf maar de moeite genomen om contact te zoeken. Ik heb gebeld met de klantenservice van KPN en daar in het kort mijn verhaal uitgelegd. Desbetreffende medewerker van KPN kon alleen zien dat ik op 11 november telefonisch contact heb gehad. Alle communicatie na die tijd is niet geregistreerd in haar systeem. Blijkbaar kunnen de KPN systemen en afdelingen niet op een professionele en normale manier met elkaar communiceren. Met als gevolg dat men bij KPN niet volledig op de hoogte is van de dingen/ klachten die er spelen. En dat voor zo'n grote organisatie... Ik sta dus op dit moment als klant machteloos en kreeg zelfs te horen dat mijn pakket pas 3 december geleverd wordt... Hoezo houden ze je aan het lijntje?! Omdat er vertraging op de levering zit moet ik, klant die al twee maanden wacht, dus wederom 2 weken wachten... Hoe durf en kun je dit als KPN zijnde verkopen....
SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-11-2011 17:19
Vanwege leverings problemen met de STB kan KPN pas 3 December weer TV ontvangers uitleveren. Tot die tijd zul je moeten wachten op je TV ontvanger.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-11-2011 18:21
Ik ben bekend met dit probleem maar dat wil niet zeggen dat ik dit zomaar hoef te accepteren. KPN heeft mij hier niet eens van op de hoogte gesteld. Het is toch schandalig dat je vanaf 3 oktober al zit te wachten en ze keer op keer hun zaken niet op orde hebben? Enorm arrogante houding van KPN. Er zou overigens twee weken geleden al een pakket verstuur zijn... JAJA ER IS DUS HELEMAAL NIKS VERSTUURD OF IN WERKING GEZET!!! ik sta alleen geregistreerd in het systeem, niet meer niet minder. En ook ik kom gewoon in de wachtrij van kpn te staan. Ondertussen ben ik dus simpelweg meerder malen voorgelogen aan de telefoon. Dit is ondertussen hoofdstuk 10 in het drama "Klant worden bij KPN"....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-11-2011 23:06
Als je het er niet mee eens bent order annuleren en ophouden met zeuren, ITV liep nou eenmaal enorm goed en KPN heeft dat niet voorzien kan iedere provider overkomen dus hebben ze een voorraad tekort. KPN zal ongetwijfeld enorm hun best doen om het op te lossen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-11-2011 23:41
Hoe dan ook jij snapt de frustratie van sommige KPN klanten niet...punt uit!
Dat KPN een geweldig succes heeft met ITV oké, dat neem ik dan maar aan.
Maar dat ze daarbij versloffen in hun serviceverlening is NOOIT goed te praten met geen enkel excuus!
KPN bestaat namelijk boj gratie van DE klant en die moet altijd op de eerste plaats staan!
En dat snappen sommige KPN'ers niet helemaal!
Producten zijn goed, klantenservice dik **bleep**!
En nam iemand van KPN nou maar 's zijn/haar verantwoordelijkheid....
Ik zit sinds begin september met een pakket welke niet werkt zoals het zou moeten, maar wel rekeningen sturen (die ook niet kloppen).
Dus Robin, verplaats je 's in de situatie van klanten die dit overkomen en telkens tegen een muur van arrogantie oplopen!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-11-2011 11:12
Dank zij Daan en collega nu een gedeeltelijke "oplossing" voor mijn internetprobleem.......
En, geheel in lijn helaas, mankeert er dan toch weer iets aan, sorry, heren jullie doen jullie best maar ik heb nu ene prepaiddongel waar minimaal € 5,- internet tegoed op zou moeten saat en dat was €3,-.
Aangemeld om nog 10,- tegoed te ontvangen en dat wordt binnen 2 dagen opgewaardeerd! Zucht. Ik wacht de dongel met ongelimiteerd gebruik rustig af.....![]()
Iedereen doet echt zijn best, geloof ik direct maar directie van KPN, ooit zo'n moor betrouwbaar staatsbedrijf, het zou toch een onderdeel van de visie en de missie van de organisatie meoten zijn dat alles, maar dan ook alles wordt gedaan om de klant naar tevredenheid aan te sluiten en te helpen?
Faciliteer je medewerkers daar dan ook toe!
Nogmaals, ik heb nog wel ruimte voor een opdrachtje hoor... :-)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 01-12-2011 20:16
Afgelopen vrijdag het IT pakket ontvangen en geinstalleerd.
Na installatie behoorlijk teleur gesteld in de mogelijkheden.
Zie elders in dit forum onder de titel "Wat je vooraf zou moeten weten"
http://forum.kpn.com/t5/Interactieve-Televisie/Wat
Afgelopen maandag gebeld moet KPN afdeling Opzeggingen waar ze me een coulantie regeling a 50euro aanboden en ze zouden binnen 24uur regelen dat ik Opnemen via de TV-onvanger zou kunnen gebruiken.
Na 24uur dinsdag gebeld met afdeling opzeggingen dat eea niet geregeld was. Mevrouw deed me toezegging om eea te regelen maar kan me niet garanderen wanneer. Ik moest maar afwachen.
Vandaag (donderdag) is mijn voicemail ingesprokken door afdeling MSD dat ze me wilden spreken.
Ik vanavond gebeld. Uur in de wacht, uit eindelijk iemand van kpn gesproken.
Mijn bestelling was nog niet afgerond dus er kan nog niets veranderd worden.
Ik zeg maar ik heb alles al en wil iets bijbestellen namelijk opnemen via IT.
Ja maar uw bestelling zit vast in het systeem.
Wanneer wordt deze afgerond of kan je hem niet afronden.
Nee kan ik niet en ook niet zeggen hopelijk tussen de 5 en 7 werkdagen.
Dan wil ik graag weten wat de 1e opzegdatum is om deze in mijn agenda te zetten.
Er is nog geen ingangsdatum bekend dus ook geen opzegdatum.
Maar kan ik het dan alsnog opzeggen
Antwoord kpn: tutututututut..........
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 03-12-2011 18:39
Beste timhendrickx,
Het Opnemen Pakket kun je opzeggen op het moment dat deze actief staat via MijnKPN.
Of via het menu van je Interactieve TV, maar dan pas na 1 maand.
Menu > Mijn Info > Service Info > Mijn Pakketten > Selecteer het pakket wat je wilt aan- of afmelden.
Je wordt wel gevraagd je pincode in te voeren.