op 03-08-2012 12:18
Had net een chat contact met de klantenservice. helaas is dat onderbroken en het is niet meer terug te vinden op de KPN site hoe ik weer een chat kan starten
Ik heb een prbleem met de lange zap tijd. tussen de drie en vijf seconden en sosm wel eens 10 seconden.
Heb net alles gereset, software, fabrieksinstellingen etc. Niets help.
Kan ik weer contact krijgen met Otto van de chat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-08-2012 20:56
Beste estijnen,
Ik durf niet te zeggen hoe u met dezelfde medewerker in contact kunt komen. Kunnen we u via dit kanaal wellicht verder helpen?
Er zit verschil in zapsnelheid tussen de verschillende tuners die wij op dit moment gebruiken, maar 5-10 seconden is wel heel erg lang. In eerste instantie proberen we altijd een fabrieksreset, maar ik begrijp dat u dat al heeft geprobeerd. Reageert de afstandsbediening zelf wel direct als u een knop indrukt? Er gaat hierop even kort een lampje branden. Is de beeldkwaliteit verder wel goed bij een uitzending?
Kunt u in een privébericht uw postcode en huisnummer sturen? Dan gaan we zorgen dat dit wordt opgelost.
Met vriendelijke groet,
Joran
op 17-08-2012 11:35
Het probleem is opgelost. Ik heb de nieuwe ontvanger aangesloten inclusief de nieuwe afstandsbediening. Valt overigens op dat de nieuwe afstandsbediening er erg mooi uitziet.
Het zappen gaat echt een stuk sneller.
Ik ben weer een tevreden klant.
Bedankt
Mvrgr
Ed