X

Hallo! Welkom op het KPN forum. Maak een account aan of log nu in om mee te doen op het forum. Zo blijf je onder andere op de hoogte van de laatste ontwikkelingen door je te abonneren op onderwerpen, kun je zelf vragen stellen of een andere klant helpen.

Beantwoorden
Geaccepteerde oplossing

Onverwachte extra kosten opzegging

Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 1 van 12 (8.024 Weergaven)

Wij hadden echt een hele lange tijd een telefoon lijn van KPN. Ik heb een eigen bedrijf gehad, waar ik in 2010 ben gestop met men bedrijf. Paar jaar terug ben ik gebelt door KPN met het vraag of ik wilde overstappen naar een zakelijk abonnoment, ik heb toen een heel goed gesprek gehad met de voordelen, en ook de vragen gesteld zoals wat zijn mijn verplichtingen en wat zijn de nadelen. En er is aan mij duidelijk helemaal niks gezegt over dit opzeg termijn.

 

In 2012 hebben we besloten om over te stappen naar een goedkopere provider omdat we vaak naar het buiteland word gebelt via het Internet. In Janauri ontving ik de bevestiging van KPN dat mijn ons telefoonnummer zou worden overgedragen naar de nieuwe provider. En in de brief stond nergens over het opzegkosten en het opzegtermijn

 

21 Februari 2013 heb ik een rekening van de KPN ontvangen van EUR 260,89 (Kosten n.a.v. opzegtermijn". Ik heb ze op 23 Feb gebelt en daar is mijn gezegt dat ik een opzeg termijn van 3 maanden had, voor mijn afloop datum van mijn contract en dat het daarna met 1 jaar word verlegengt.

 

Wat voor mij de issue is als dit mij eerder was uitgelegt, had ik al eerste instantie dit abonnoment nooit geaccepteerd. Want onze huidige KPN abonnoment was ook voldoende.

 

En dit bedrag kan ik helaas niet accepteren, dus ik zou graag willen dat er naar word gekeken.

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 2.758
Geregistreerd: ‎30-08-2011
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Bericht 2 van 12 (7.982 Weergaven)

Beste yilmaz,

 

Spijtig te horen dat een en ander niet naar verwachting is verlopen.

Om dit nader te onderzoeken verzoek ik u graag om mij via een privébericht de volgende gegevens te sturen.

 

- Factuurkenmerk van de betreffende factuur

- Postcode en huisnummer

- Straat, huisnummer, woonplaats

- Bedrijfsnaam

- Contactpersoon

- Telefoonnummer

- E-mailadres

 

Met vriendelijke groet,

 

Cornelis

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 1.694
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Haarscherp
  • Guiness Book of Kudos
  • Eerste post
Bericht 3 van 12 (7.935 Weergaven)

Beste Yilmaz,

 

Dank voor uw (prive)bericht, ik heb uw zaak belegd bij de betreffende afdeling en gevraagd contact met u op te nemen. 

 

Met vriendelijke groet,

Allart


Nieuw op het forum? Lees eerst onze huisregels. Met een kudo geef je waardering aan anderen, door het een bericht als oplossing te accepteren ben je blij met het antwoord.

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 4 van 12 (7.792 Weergaven)

Goedemiddag,

 

Ik ben vandaag gebelt, door de KPN. En kort weer mijn verhaal gedaan, en daarna afgesproken dat ze er in zou duiken.Daarna zou ik gebelt worden komende dinsdag. En 5 minuten later krijg ik een email van kunt u aub via dit linkje u klacht weer indienen.

 

Wat ik een beetje nu jammer vind, is ik  duidelijk gemaakt dat het een zakelijk abonnoment is. En daarna een prive bericht gestuurd met de benodigde gevens.  Dan verwacht we vinden wel een oplossing. Maar ik word gewoon door verschoven naar een andere afdeling.

 

Beetje jammer, dat het eigenlijk niet klopt wat er aan de tel word gezegt en wat ik na 5 minuten op de email krijg.

 

Maar ik zal het formulier invullen, met het hoop dat we een oplossing zullen hebben.

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 1.694
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Haarscherp
  • Guiness Book of Kudos
  • Eerste post
Bericht 5 van 12 (7.654 Weergaven)

Beste Yilmaz,

 

Ik kan mij de onduidelijkheid van deze situatie voorstellen, wilt u laten weten of er vandaag contact met u wordt opgenomen? 

 

Vriendelijke groet,

Allart


Nieuw op het forum? Lees eerst onze huisregels. Met een kudo geef je waardering aan anderen, door het een bericht als oplossing te accepteren ben je blij met het antwoord.

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 6 van 12 (7.639 Weergaven)

Goedeavond Allart,

 

Als eerst wil ik je zo weer zo bedanken voor de tijd wat je er instopt.

Alleen helaas ben ik nog steeds niet gebelt.

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 7 van 12 (7.598 Weergaven)

Goedeavond,

 

Nog steeds niet gebelt.

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 1.694
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Haarscherp
  • Guiness Book of Kudos
  • Eerste post
Bericht 8 van 12 (7.553 Weergaven)

Beste Yilmaz,

 

Ik heb een status navraag gedaan betreffende uw zaak, zodra ik een antwoord heb gekregen, laat ik u dit weten.

 

Vriendelijke groet,

Allart


Nieuw op het forum? Lees eerst onze huisregels. Met een kudo geef je waardering aan anderen, door het een bericht als oplossing te accepteren ben je blij met het antwoord.

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 9 van 12 (7.424 Weergaven)

Goede avond Allart,

 

İk ben vandaag gebelt door jullie, en we zijn tot een oplossing gekomen.

Dus ik wilde jouw ook bedanken voor het moeite.

 

MVG

 

Volkan ozay

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 1.694
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Haarscherp
  • Guiness Book of Kudos
  • Eerste post
Bericht 10 van 12 (7.400 Weergaven)

Beste Volkan,

 

Graag gedaan, goed om te lezen dat het is opgelost!

 

Vriendelijke groet,

Allart


Nieuw op het forum? Lees eerst onze huisregels. Met een kudo geef je waardering aan anderen, door het een bericht als oplossing te accepteren ben je blij met het antwoord.
X

Zelf ook meedoen?

Registreer

Heb je al een account?

Inloggen