Welkom op het KPN forum

Help
Beantwoorden
Ervaren Forum Lid
yilmaz
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013
Geaccepteerde oplossing

Onverwachte extra kosten opzegging

Wij hadden echt een hele lange tijd een telefoon lijn van KPN. Ik heb een eigen bedrijf gehad, waar ik in 2010 ben gestop met men bedrijf. Paar jaar terug ben ik gebelt door KPN met het vraag of ik wilde overstappen naar een zakelijk abonnoment, ik heb toen een heel goed gesprek gehad met de voordelen, en ook de vragen gesteld zoals wat zijn mijn verplichtingen en wat zijn de nadelen. En er is aan mij duidelijk helemaal niks gezegt over dit opzeg termijn.

 

In 2012 hebben we besloten om over te stappen naar een goedkopere provider omdat we vaak naar het buiteland word gebelt via het Internet. In Janauri ontving ik de bevestiging van KPN dat mijn ons telefoonnummer zou worden overgedragen naar de nieuwe provider. En in de brief stond nergens over het opzegkosten en het opzegtermijn

 

21 Februari 2013 heb ik een rekening van de KPN ontvangen van EUR 260,89 (Kosten n.a.v. opzegtermijn". Ik heb ze op 23 Feb gebelt en daar is mijn gezegt dat ik een opzeg termijn van 3 maanden had, voor mijn afloop datum van mijn contract en dat het daarna met 1 jaar word verlegengt.

 

Wat voor mij de issue is als dit mij eerder was uitgelegt, had ik al eerste instantie dit abonnoment nooit geaccepteerd. Want onze huidige KPN abonnoment was ook voldoende.

 

En dit bedrag kan ik helaas niet accepteren, dus ik zou graag willen dat er naar word gekeken.

Community Manager
Cornelis
Berichten: 2.343
Geregistreerd: ‎30-08-2011

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Beste yilmaz,

 

Spijtig te horen dat een en ander niet naar verwachting is verlopen.

Om dit nader te onderzoeken verzoek ik u graag om mij via een privébericht de volgende gegevens te sturen.

 

- Factuurkenmerk van de betreffende factuur

- Postcode en huisnummer

- Straat, huisnummer, woonplaats

- Bedrijfsnaam

- Contactpersoon

- Telefoonnummer

- E-mailadres

 

Met vriendelijke groet,

 

Cornelis

Community Manager
Allart
Berichten: 1.044
Geregistreerd: ‎14-12-2011

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Beste Yilmaz,

 

Dank voor uw (prive)bericht, ik heb uw zaak belegd bij de betreffende afdeling en gevraagd contact met u op te nemen. 

 

Met vriendelijke groet,

Allart



Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.Met een kudo geef je waardering. Met oplossing accepteren ben je blij met het antwoord.
Ervaren Forum Lid
yilmaz
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Goedemiddag,

 

Ik ben vandaag gebelt, door de KPN. En kort weer mijn verhaal gedaan, en daarna afgesproken dat ze er in zou duiken.Daarna zou ik gebelt worden komende dinsdag. En 5 minuten later krijg ik een email van kunt u aub via dit linkje u klacht weer indienen.

 

Wat ik een beetje nu jammer vind, is ik  duidelijk gemaakt dat het een zakelijk abonnoment is. En daarna een prive bericht gestuurd met de benodigde gevens.  Dan verwacht we vinden wel een oplossing. Maar ik word gewoon door verschoven naar een andere afdeling.

 

Beetje jammer, dat het eigenlijk niet klopt wat er aan de tel word gezegt en wat ik na 5 minuten op de email krijg.

 

Maar ik zal het formulier invullen, met het hoop dat we een oplossing zullen hebben.

Community Manager
Allart
Berichten: 1.044
Geregistreerd: ‎14-12-2011

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Beste Yilmaz,

 

Ik kan mij de onduidelijkheid van deze situatie voorstellen, wilt u laten weten of er vandaag contact met u wordt opgenomen? 

 

Vriendelijke groet,

Allart



Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.Met een kudo geef je waardering. Met oplossing accepteren ben je blij met het antwoord.
Ervaren Forum Lid
yilmaz
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Goedeavond Allart,

 

Als eerst wil ik je zo weer zo bedanken voor de tijd wat je er instopt.

Alleen helaas ben ik nog steeds niet gebelt.

Ervaren Forum Lid
yilmaz
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Goedeavond,

 

Nog steeds niet gebelt.

Community Manager
Allart
Berichten: 1.044
Geregistreerd: ‎14-12-2011

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Beste Yilmaz,

 

Ik heb een status navraag gedaan betreffende uw zaak, zodra ik een antwoord heb gekregen, laat ik u dit weten.

 

Vriendelijke groet,

Allart



Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.Met een kudo geef je waardering. Met oplossing accepteren ben je blij met het antwoord.
Ervaren Forum Lid
yilmaz
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Goede avond Allart,

 

İk ben vandaag gebelt door jullie, en we zijn tot een oplossing gekomen.

Dus ik wilde jouw ook bedanken voor het moeite.

 

MVG

 

Volkan ozay

Community Manager
Allart
Berichten: 1.044
Geregistreerd: ‎14-12-2011

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Beste Volkan,

 

Graag gedaan, goed om te lezen dat het is opgelost!

 

Vriendelijke groet,

Allart



Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.Met een kudo geef je waardering. Met oplossing accepteren ben je blij met het antwoord.