• Laatste activiteit
    22-12-2014
  • 4656 Nu online
  • 95731 Berichten
  • 39729 Leden
Geaccepteerde oplossing

Onverwachte extra kosten opzegging

  • 26-03-2013 13:45
  • 7993

Wij hadden echt een hele lange tijd een telefoon lijn van KPN. Ik heb een eigen bedrijf gehad, waar ik in 2010 ben gestop met men bedrijf. Paar jaar terug ben ik gebelt door KPN met het vraag of ik wilde overstappen naar een zakelijk abonnoment, ik heb toen een heel goed gesprek gehad met de voordelen, en ook de vragen gesteld zoals wat zijn mijn verplichtingen en wat zijn de nadelen. En er is aan mij duidelijk helemaal niks gezegt over dit opzeg termijn.

 

In 2012 hebben we besloten om over te stappen naar een goedkopere provider omdat we vaak naar het buiteland word gebelt via het Internet. In Janauri ontving ik de bevestiging van KPN dat mijn ons telefoonnummer zou worden overgedragen naar de nieuwe provider. En in de brief stond nergens over het opzegkosten en het opzegtermijn

 

21 Februari 2013 heb ik een rekening van de KPN ontvangen van EUR 260,89 (Kosten n.a.v. opzegtermijn". Ik heb ze op 23 Feb gebelt en daar is mijn gezegt dat ik een opzeg termijn van 3 maanden had, voor mijn afloop datum van mijn contract en dat het daarna met 1 jaar word verlegengt.

 

Wat voor mij de issue is als dit mij eerder was uitgelegt, had ik al eerste instantie dit abonnoment nooit geaccepteerd. Want onze huidige KPN abonnoment was ook voldoende.

 

En dit bedrag kan ik helaas niet accepteren, dus ik zou graag willen dat er naar word gekeken.

Bericht 1 van 12 (7.993 Weergaven)
Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
0
+1

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Beste yilmaz,

 

Spijtig te horen dat een en ander niet naar verwachting is verlopen.

Om dit nader te onderzoeken verzoek ik u graag om mij via een privébericht de volgende gegevens te sturen.

 

- Factuurkenmerk van de betreffende factuur

- Postcode en huisnummer

- Straat, huisnummer, woonplaats

- Bedrijfsnaam

- Contactpersoon

- Telefoonnummer

- E-mailadres

 

Met vriendelijke groet,

 

Cornelis

Bericht 2 van 12 (7.951 Weergaven)
Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 2.758
Geregistreerd: ‎30-08-2011
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Beste Yilmaz,

 

Dank voor uw (prive)bericht, ik heb uw zaak belegd bij de betreffende afdeling en gevraagd contact met u op te nemen. 

 

Met vriendelijke groet,

Allart


Nieuw op het forum? Lees eerst onze huisregels. Met een kudo geef je waardering aan anderen, door het een bericht als oplossing te accepteren ben je blij met het antwoord. Helaas kunnen wij niet op ongevraagde priveberichten reageren.
Bericht 3 van 12 (7.904 Weergaven)
Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 1.432
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Guiness Book of Kudos
  • Eerste post
  • Eerste kudo

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Goedemiddag,

 

Ik ben vandaag gebelt, door de KPN. En kort weer mijn verhaal gedaan, en daarna afgesproken dat ze er in zou duiken.Daarna zou ik gebelt worden komende dinsdag. En 5 minuten later krijg ik een email van kunt u aub via dit linkje u klacht weer indienen.

 

Wat ik een beetje nu jammer vind, is ik  duidelijk gemaakt dat het een zakelijk abonnoment is. En daarna een prive bericht gestuurd met de benodigde gevens.  Dan verwacht we vinden wel een oplossing. Maar ik word gewoon door verschoven naar een andere afdeling.

 

Beetje jammer, dat het eigenlijk niet klopt wat er aan de tel word gezegt en wat ik na 5 minuten op de email krijg.

 

Maar ik zal het formulier invullen, met het hoop dat we een oplossing zullen hebben.

Bericht 4 van 12 (7.761 Weergaven)
Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Beste Yilmaz,

 

Ik kan mij de onduidelijkheid van deze situatie voorstellen, wilt u laten weten of er vandaag contact met u wordt opgenomen? 

 

Vriendelijke groet,

Allart


Nieuw op het forum? Lees eerst onze huisregels. Met een kudo geef je waardering aan anderen, door het een bericht als oplossing te accepteren ben je blij met het antwoord. Helaas kunnen wij niet op ongevraagde priveberichten reageren.
Bericht 5 van 12 (7.623 Weergaven)
Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 1.432
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Guiness Book of Kudos
  • Eerste post
  • Eerste kudo

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Goedeavond Allart,

 

Als eerst wil ik je zo weer zo bedanken voor de tijd wat je er instopt.

Alleen helaas ben ik nog steeds niet gebelt.

Bericht 6 van 12 (7.608 Weergaven)
Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Goedeavond,

 

Nog steeds niet gebelt.

Bericht 7 van 12 (7.567 Weergaven)
Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Beste Yilmaz,

 

Ik heb een status navraag gedaan betreffende uw zaak, zodra ik een antwoord heb gekregen, laat ik u dit weten.

 

Vriendelijke groet,

Allart


Nieuw op het forum? Lees eerst onze huisregels. Met een kudo geef je waardering aan anderen, door het een bericht als oplossing te accepteren ben je blij met het antwoord. Helaas kunnen wij niet op ongevraagde priveberichten reageren.
Bericht 8 van 12 (7.522 Weergaven)
Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 1.432
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Guiness Book of Kudos
  • Eerste post
  • Eerste kudo

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Goede avond Allart,

 

İk ben vandaag gebelt door jullie, en we zijn tot een oplossing gekomen.

Dus ik wilde jouw ook bedanken voor het moeite.

 

MVG

 

Volkan ozay

Bericht 9 van 12 (7.393 Weergaven)
Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎23-02-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: Onverwachte extra kosten opzegging

Beste Volkan,

 

Graag gedaan, goed om te lezen dat het is opgelost!

 

Vriendelijke groet,

Allart


Nieuw op het forum? Lees eerst onze huisregels. Met een kudo geef je waardering aan anderen, door het een bericht als oplossing te accepteren ben je blij met het antwoord. Helaas kunnen wij niet op ongevraagde priveberichten reageren.
Bericht 10 van 12 (7.369 Weergaven)
Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 1.432
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Guiness Book of Kudos
  • Eerste post
  • Eerste kudo
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Inloggen

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideeën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu
Auteurs met de meeste kudos
Gebruiker Aantal kudos
6
6
5
4
4