Vast Zakelijk Bellen en Internet

• Laatste activiteit 21-08-2014
  • 581 Nu online
  • 81220 Berichten
  • 32995 Leden

Zeer slechte communicatie en service

• 14-01-2014 12:30
  • 2337

maart 2013 sneller internet aangevraagd.

aanvraag na talloze brieven en telefoontjes om onverklaarbere reden geannuleerd

heb op een gegeven moment wel nieuw modem gekregen, maar had wat problemen

met de installatie ( toegegeven; ik ben niet zo'n technicus ) . er is toen in december jl. een monteur langsgeweest om e.e.a. in te stellen. ( kost eur 80,- per uur ! )

2 weken later kreeg ik bericht dat ik toch sneller internet kan krijgen en ontving ( weer )

een nieuw modem.

nu moet alles dus weer opnieuw ingesteld worden en moet ik weer een monteur laten komen

om dezelfde handelingen van een paar weken geleden te laten doen! ben nl. nu al 2,5 uur bezig

om draadloos internet te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar. ook werkt mijn printer

nu niet meer draadloos enz...

ik heb laatst gesproken met mijnheer Top van het Service Call, maar niemand binnen KPN

kan mij vertellen hoe ik die mijnheer weer te spreken kan krijgen.

kortom; ben zeer gefrustreerd en weet niet wat nu te doen...

Bericht 1 van 2 (2.337 Weergaven)
door Pieter123
Forum gast
  • Eerste post

Re: Zeer slechte communicatie en service