Vast Zakelijk Bellen en Internet

• Laatste activiteit 21-08-2014
  • 581 Nu online
  • 81220 Berichten
  • 32995 Leden

Zeer slechte communicatie en service

• 14-01-2014 12:30
  • 2337

maart 2013 sneller internet aangevraagd.

aanvraag na talloze brieven en telefoontjes om onverklaarbere reden geannuleerd

heb op een gegeven moment wel nieuw modem gekregen, maar had wat problemen

met de installatie ( toegegeven; ik ben niet zo'n technicus ) . er is toen in december jl. een monteur langsgeweest om e.e.a. in te stellen. ( kost eur 80,- per uur ! )

2 weken later kreeg ik bericht dat ik toch sneller internet kan krijgen en ontving ( weer )

een nieuw modem.

nu moet alles dus weer opnieuw ingesteld worden en moet ik weer een monteur laten komen

om dezelfde handelingen van een paar weken geleden te laten doen! ben nl. nu al 2,5 uur bezig

om draadloos internet te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar. ook werkt mijn printer

nu niet meer draadloos enz...

ik heb laatst gesproken met mijnheer Top van het Service Call, maar niemand binnen KPN

kan mij vertellen hoe ik die mijnheer weer te spreken kan krijgen.

kortom; ben zeer gefrustreerd en weet niet wat nu te doen...

Bericht 1 van 2 (2.337 Weergaven)
door Pieter123
Forum gast
  • Eerste post

Re: Zeer slechte communicatie en service

Ik heb precies dezelfde ervaringen met KPN. Na veel aandringen zijn we overgestapt op glasvezel. Er is een router kapot gegaan. Er zijn twee monteurs langs geweest. Er zijn enkele kastjes geplaatst voor draadloos internet en een aangepaste telefoonaansluiting. Krijg nu torenhoge rekeningen van KPN en ben er in alle opzichten op achteruit gegaan. Printer werkt niet meer en de draadloze verbinding is slechter dan de verbinding die ik eerder had. Telefoonverbinding is slechter dan deze eerder was. Mij is een alles in één pakket aangepraat, terwijl de TV-service helemaal niet werkt. Kortom waardeloze service. Steeds als ik de Klantenservice probeer te bellen hierover zijn ze of niet bereikbaar of ik word doorverbonden met iemand van een andere afdeling. Vervolgens wordt het contact verbroken of soms krijg ik iemand die zegt dat die afdeling er niet over gaat. Dus van kastje naar de muur. Word helemaal gek van KPN.

Bericht 2 van 2 (2.319 Weergaven)
Forum gast
  • Eerste post
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu
Auteurs met de meeste kudos