Vast Zakelijk Bellen en Internet

  • Laatste activiteit 20-09-2014
  • 683 Nu online
  • 84088 Berichten
  • 34570 Leden

contractovername

  • 03-12-2013 19:12
  • 6431

Man man , wat een uren en uren aan werk en gedoe hebben we besteed aan KPN , we zijn nu weken en weken verder en kan dat deuntje van KPN wel dromen , een contractsovename is al weken in behandeling en niemand heeft een antwoord op uitsluitsel. dit loopt nu al vanaf februari met een eerste contact en alles moet step by step, nog steeds geen nummer en erger ALS het nummer een keer op een andere naam overgaat..dan kunnen we pas een nieuw abonnement afsluiten wat ook weer weken gaat duren zegt mw van KPN , het is in en in triest dat een bedrijf zo met zijn klanten omgaat en om de haverklap vermeld "ik kan u niet verder helpen" neem contact op met uw vaste contactpersoon ?? wie ?? niemand die het weet , heb 1 mailadres maar die Mw. geeft nooit en te nimmer een antwoord terug of een standaard antwoord dat ze me niet kan helpen als ik haar telefonisch te pakken heb.. ik denk ..goh de baas dan maar John van Vianen ..heel erg lastig om daar een mailadres van te vinden , de communicatiespecialist KPN is een heer en meester in het blokkeren van antwoorden en de juiste contactpersonen ! petje af ! gevolg een bedrijf dat volgende week open moet en niemand weet of kan een antwoord geven of we ook daadwerkelijk kunnen mailen en bellen . u voelt hem ..nota bene in de woonplaats van de KPN bestuursleden gaat er wat gebeuren, men zal het in het plaatselijke suffertje zien gebeuren met naam en toenaam want ik heb wel een archief opgebouwd..gelukkig . werkelijk 1 groot drama en ik wil maar 1 ding !.. bellen/pinapparaat en internet voor servers etc. heel erg moeilijk voor een bedrif als KPN. in 1 woord VRESELIJK . uren en uren aan besteed en niemand die een antwoord heeft immers afdeling zus en me zo ..en let wel 24/7 open hoor !!! alleen als je belt na 1600 uur is iederen woeszzz verdwenenen en krijg je het antwoord , ik kan u niet verder helpen . snap echt niet waarom KPN nog bestaat ..ik zou al langer failliet zijn geweest. en erger..we weten het ..allemaal ..echter waarom dan KPN ? vanwege het eerst moeten verwerken van een nummer overname ..ga je dan naar een ander..nou ..tel er nog maar weken en weken bij op.

het is vreselijk gewoon en we slaan een enorme flater , 1 troost... met koeiletters maak ik bekend aan al mijn klanten...sorry ..niet mijn schuld..

Bericht 1 van 4 (6.431 Weergaven)
Avatar
door bakkerij
Vaste forum gast
Berichten: 3
Geregistreerd: ‎01-05-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: contractovername

Beste Bakkerij,

 

Dank voor uw bericht. Uit uw verhaal kan ik mij goed voorstellen dat u door de bomen het bos niet meer ziet inzake een passende oplossing. Ik zoek dit graag voor u uit. Kunt u mij daarom enkele gegevens sturen in een privebericht? 

 

- Bedrijfsnaam

- Klantnummer

- Postcode en huisnummer

- Contactpersoon

- Telefoonnummer

- E-mailadres

 

Vriendelijke groet,

Allart



Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.Met een kudo geef je waardering. Met oplossing accepteren ben je blij met het antwoord.
Bericht 2 van 4 (6.343 Weergaven)
Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 1.329
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Bestseller

Re: contractovername

Hoe herkenbaar! ik voel en lees je frustratie!

 

Wij hebben afgelopen week een contract overgenomen van KPN. Nu was mijn vraag of ik ook een document kon inzien van hetgeen wij precies hadden overgenomen. Dit is echter NIET mogelijk.Volgens de medewerker kan ik alles nalezen op internet en een klacht hierover kon ik schriftelijk indienen. Het is toch van de zotte dat je een contract overneemt en je vervolgens geen copy kunt krijgen van het desbetreffende contract!!!!!!!

 

tip!

ALs je een contractovername formulier tekent zorg dan vooraf dat je ook het achterliggende contract hebt ingezien(door omstandigheden konden wij dat niet!)...achteraf kom je in de mallemolen van de KPN en daar kom je nooooit meer uit.

 

Bericht 3 van 4 (2.362 Weergaven)
Avatar
door NielsvanL
Forum gast
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎03-12-2013
  • Eerste post

Re: contractovername

Hallo NielsvanL,

 

Welkom op het KPN Forum!

 

Ik kan mij er alles bij voorstellen dat je graag zwart op wit een kopie van je contract wilt hebben. Wat een teleurstelling dat het volgens de medewerker niet kan en je daarvoor een klacht dient aan te maken!

 

Wij willen je graag helpen om deze toch in je bezit te krijgen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin je postcode, huisnummer, bedrijfsnaam en indien mogelijk je klantnummer?

 

Met vriendelijke groet,
Tim

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KPN Social Care Zakelijk - Klantenservice 0800-0403
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bericht 4 van 4 (2.347 Weergaven)
Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 441
Geregistreerd: ‎05-11-2012
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideeën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu
Auteurs met de meeste kudos
Gebruiker Aantal kudos
6
6
4
4
4