Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Sticky

Afronden forum onderdeel 4K Ultra HD

Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 6
Dat is een bekend fenomeen waar al aan gewerkt wordt. Heb je al toegang tot het 4K Netflix pilot forum? Ik denk dat je er verstandig aan doet dergelijke issues daar te melden immers de techneuten lezen daar mee.
Reputatie 1
Bij deze zou ik mij graag willen aanmelden voor toekomstige pilot-/testgroepen. Mijn 4k TV staat gereed.
Uhm ik dacht dat ik daar al zat... Maar niet dus.
Reputatie 1
Zou graag mee willen blijven doen maar heb nog geen mail ontvangen.
Reputatie 6
@Allart, Er is nu wel een Netflix 4K pilot, maar waar kunnen we terecht met opmerkingen/bevindingen die niets met de Netflix 4K app te maken hebben?
@Allard: Kan ik me hierbij ook nog aanmelden voor de 4K pilot?
Ook ik zou me graag aanmelden voor Netflix in 4K, heb wel een mailtje gehad doe al mee aan de pilot maar kan geen 4k content zien!
Reputatie 5
Badge +8
@Allart je wilt vast ook wel een huistijger toevoegen met of zonder schoteltje melk.
Oh nee zonder melk, is niet goed voor katten :)
Reputatie 6
W.Ketelaar schreef:

Ook ik zou me graag aanmelden voor Netflix in 4K, heb wel een mailtje gehad doe al mee aan de pilot maar kan geen 4k content zien!

Heb jij nog geen toegang tot het forum Netflix 4K pilot? (@Allart?)

Het is het beste om daar jouw bevindingen te plaatsen zodat de techneuten van KPN deze direct onder ogen krijgen.

Heb je de beeldscherminstelling weer op "automatisch" of UHD1-30/50/60 gezet? Deze is bij de firmware update namelijk weer op 720p gezet.
Welk merk en type heeft jouw TV? Sommige 4K Philips en LG televisies uit 2014 ondersteunen namelijk geen HDCP 2.2 en zijn daarmee ongeschikt voor Netflix en, naar het zich er naar uit laat zien, schakelt de STB nu zelf terug naar 1080p50 als HDCP 2.2 niet ondersteund wordt.
Reputatie 3
Badge +1
Allart schreef:

Beste 4K pilot deelnemers en meelezers,

Afgelopen maandag is voor de deelnemers aan de 4K pilot, Netflix in 4K beschikbaar gekomen. Omdat momenteel nog een kleine groep klanten gebruik kan maken van deze dienst, zetten wij de pilot voor 4K Netflix voort in een besloten forum onderdeel. Mensen die al toegang hebben tot deze besloten groep, hebben een PB ontvangen.

Op deze manier voorkomen wij verwarring in de communicatie voor mensen die 4K nog niet kunnen gebruiken. De huidige pilot deelnemers worden in deze groep toegevoegd en daar worden de huidige vragen uit dit forum onderdeel ook beantwoord.

De huidige 4K Ultra HD pilot (het openbare forum onderdeel) wordt gefaseerd gesloten, vandaag zullen oude topics gearchiveerd worden, in de loop van de week wordt dit topic definitief gesloten. De pilot zelf loopt dus wel door, maar op een andere plek.

Mensen die hebben aangegeven in de volgende groep testers mee te willen doen, worden aan deze nieuwe groep toegevoegd zodra ze toegevoegd zijn aan de pilot groep. Tot die tijd vragen wij om je geduld. Je krijgt bericht van ons.

Ik zie je pb graag tegemoet, wil graag blijven testen.
Reputatie 2
Ik wil ook graag blijven testen als er maar beter omgegaan wordt met feedback e.d.
Reputatie 6
Badge +12
Heeft iedereen leuke paasdagen gehad?

Als ik mij niet vergis heeft inmiddels iedereen die recent heeft gereageerd, toegang tot de nieuwe (besloten) groep (je hebt dan een pb van mij gekregen). @wjb ik zorg nog even voor een apart topic in de groep, om algemene 4K zaken te bespreken.

Voor mensen die zich aan willen melden voor de 4K pilot, de groep is momenteel vol, als er nieuwe mogelijkheden komen, dan laat ik dit weten (en ook hoe).
Reputatie 1
Wellicht heb ik iets gemist, maar ik heb ook de mail gehad voor 4K netflix maar heb geen toegang tot het (nieuwe?) 4K forum.
Als ik het zo lees is die er ook niet en alleen een "besloten" voor de 4K netflix app:?

Kan ik alsnog worden toegevoegd of is de eerste pilot officieel afgelopen?
Want dan vraag ik me af, hoe nu verder?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P