Beantwoord

4G in camper valt weg na ongeveer 2 uur gebruik

  • 13 November 2020
  • 6 reacties
  • 428 keer bekeken

In de camper werk ik met de Alpha network 4G camp pro versie en een chromecast met een data kaart voor onbeperkt data maar na gebruik plusminus 2 uur valt het internet weg het wifi signaal werkt dan ook niet goed meer wat kan ik hieraan doen alles zit in de camper gemonteerd.

Het wifi signaal stopt dan ook op mijn mobiel en moet ik via uitgeschakelde wifi verder werken met 4G op mijn mobiel.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 November 2020, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Is er niemand die bovenstaande kan oplossen ook KPN niet.????????????????

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @harrie53, welkom op het forum!
Helaas duurt het momenteel soms even voor je reactie van ons hebt. Weet je inmiddels al meer?
Je schrijft dat het na ongeveer 2 uur niet meer werkt, hoe los je dit meestal weer op? Wanneer werkt het wel weer?
Zoals je het beschrijft klinkt het alsof je aan je datalimiet van 5GB per dag zit. Deze kun je gratis weer ophogen per GB door activeren via je MijnKPN of per sms. Daarvoor stuur je NL1000 AAN naar 1266.

Maar ik heb onbeperkt internet zit je dan ook aan die 5G vast dat is niet de bedoeling wat kan ik hieraan doen en na 2 uur al 5GB lijkt me sterk. Ik heb onbeperkt data genomen omdat ik niet wil dat ik elke keer een sms moet sturen.

Kijk je ook TV via de app van KPN via de 4G verbinding?

Via Chromecast is het verbruik 30 minuten per GB. Dan wordt nml áltijd de hoogste kwaliteit gestreamd.

Bij KPN is de DAGbundel voor internet 5 GB bij de ‘onbeperkt’ bundel. Wel is het mogelijk om daarna nog gratis 1 GB aanvullers te activeren door een sms te sturen. Dat kan niet anders.

T-mobile heeft ook een onbeperkt abonnement. Die doen het ietsje anders (handiger). Daar heb je in Nederland echt onbeperkt gebruik. En rest E.U. 18 GB per maand.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

In de camper werk ik met de Alpha network 4G camp pro versie en een chromecast met een data kaart voor onbeperkt data maar na gebruik plusminus 2 uur valt het internet weg het wifi signaal werkt dan ook niet goed meer wat kan ik hieraan doen alles zit in de camper gemonteerd.

Het wifi signaal stopt dan ook op mijn mobiel en moet ik via uitgeschakelde wifi verder werken met 4G op mijn mobiel.

ik heb dit probleem ook. ik heb de wifi camp pro 2v2 en de 4g camp pro 2+

mijn 4g router valt ook om de zoveel uren weg en ik heb een onbeperkte data sim.

volgens mij ligt het probleem aan de filmware van de router zelf