Beantwoord

Aankoopbewijs Samsung Galaxy Watch

  • 22 February 2019
  • 6 reacties
  • 3300 keer bekeken

Beste klantenservice,

Ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy Watch, online gekocht bij jullie. Ik ben het aankoopbewijs kwijt (kan niks terugvinden in de mail)

Is het mogelijk dat ik deze opnieuw in de mail krijg?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Floris Besselink
icon

Beste antwoord door Marina_ 26 February 2019, 09:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Floris12345, Leuk dat je jouw vraag op het forum stelt. Welkom 🙂 Ik kan uitzoeken of ik het aankoopbewijs kan mailen. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Als je het ordernummer van de watch nog hebt, zou je deze dan willen vermelden onder opmerkingen? (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@Floris12345, Ik heb geen reactie van je gezien, dus ga ik ervan uit dat je het geregeld hebt via een andere weg. Anders hoor ik het graag en help ik je alsnog verder.
Hoi Marina,

ik heb mijn postcode en huisnummer toegevoegd. Het ordernummer van de watch was BASI*****. Ik hoor graag van je wat je kunt betekenen!

met vriendelijke groeten,

Floris Besselink

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt Flors! Het aankoopbewijs kun je zelf downloaden aan de hand van je ordernummer en postcode. Je kunt het aankoopbewijs vinden onder de optie 'download orderbevestiging' via https://mijnbestelling.kpn.com/. Laat je nog even weten of het je gelukt is?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Floris12345, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Hoi Marina,

Ik kan hem nu downloaden. Bedankt voor je hulp!

met vriendelijke groeten,

floris

Reageer