Beantwoord

Aankoopbon los toestel terugvragen

• 30 mei 2018
  • 1 reactie
  • 2147 keer bekeken

Ik heb op 29 September 2017 een los toestel Iphone 7 gekocht in de KPN winkel te Eindhoven.
Nu wil ik mijn Iphone 7 graag verkopen i.v.m. aanschaf andere telefoon.
Uiteraard kan ik voor mijn Iphone 7 meer vragen als ik ook mijn aankoopbon heb omdat ik zo kan aantonen dat er nog garantie op zit en deze mee kan geven aan de desbetreffende koper.

Mijn probleem is nu dat ik deze aankoopbon nergens kan vinden.. Ik weet dat als je een abbonement hebt afgesloten je de aankoopbon kan terugvragen maar ik heb een los toestel gekocht.

Wat kan ik nu doen om mijn aankoopbon terug te vragen?

Gr. Jessica
icon

Beste antwoord door Erik_ 5 juni 2018, 10:47

Hoi Jessica, welkom op het forum, goede vraag! Als je in de winkel een los toestel aanschaft is de bon die je daar krijgt je aankoopbewijs. Omdat we losse aankopen verder niet intern opslaan (zoals met een abonnement wel gebeurt) is het helaas niet mogelijk om een vervangende aankoopbon op te sturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Jessica, welkom op het forum, goede vraag! Als je in de winkel een los toestel aanschaft is de bon die je daar krijgt je aankoopbewijs. Omdat we losse aankopen verder niet intern opslaan (zoals met een abonnement wel gebeurt) is het helaas niet mogelijk om een vervangende aankoopbon op te sturen.

Reageer