Beantwoord

Aantal keren overgaan verhogen

• 9 februari 2016
  • 4 reacties
  • 2295 keer bekeken

Reputatie 7
Ik wil op mijn Lumia 950 XL (Windows 10 Mobile) het aantal keren verhogen dat een telefoon overgaat voordat wordt doorgeschakeld naar Voicemail (dat is nu ongeveer 5 keer en dat is vaak net te kort). In MijnKPN voor bellen, internet, TV kan ik dat aantal keren verhogen naar 10. In MijnKPN voor mobiel vind ik die optie nergens. Ook op m'n toestel kan ik daar geen instelling voor vinden.

Hoe kan ik het aantal keren toch verhogen?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 9 februari 2016, 19:43

; wat Peter zegt klopt helemaal. Dit valt niet zelf in te stellen. Ook ik kan het niet. Ik zal het intern nogmaals aankaarten dat de wens er is, maar dit is al vaker gedaan. Je voicemail uitzetten is in dit geval de beste optie, als je die niet (vaak) gebruikt. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi Henk. In het mobiele netwerk van KPN is het niet mogelijk dat te wijzigen. Het is een vaste tijd van (slechts) 20 seconden, zo'n 4 à 5 x overgaan. Wil je langer de tijd dan zul je, net als ik heb gedaan, de voicemail uit moeten zetten1. Je kunt evt. terugbellen a.d.h.v. nummerweergave.

Er is al diverse keren aan KPN verzocht om instelling (bv. tot 10 x ) ook op mobiel mogelijk te maken.

1Uitzetten 12339 beltoets (en luister vervolgens de mededeling af)

aanzetten 12331

Reputatie 7
Badge +24
; wat Peter zegt klopt helemaal. Dit valt niet zelf in te stellen. Ook ik kan het niet. Ik zal het intern nogmaals aankaarten dat de wens er is, maar dit is al vaker gedaan. Je voicemail uitzetten is in dit geval de beste optie, als je die niet (vaak) gebruikt. 

Heb dit ook bij een ander topic aangegeven, maar het uitzetten van de voicemail is geen oplossing. Ook dan blijft de telefoon maar vijf keer (20 sec) overgaan.
Reputatie 7
Klopt, maar dan krijgt de beller de voicemailbooschap niet te horen en ook geen kans om zo'n boodschap in te spreken.

Reageer