Beantwoord

abonnement prijsverschillen

• 27 november 2011
  • 6 reacties
  • 9506 keer bekeken

Hallo,

Ik ben op zoek naar een I-Phone.

Nu kwam ik op de site tegen de I-Phone 4 8 gb. Als ik dan een abonnment neem van bel-sms-webxl met 150 min 250 mb betaal ik voor de I-Phone 169,95

Als ik mijn abonnement wil verlengen met dezelfde bundel betaal ik opeens 259,95 voor de I-Phone.

Wie weet hoe dit zit?

En als ik het 1e abonnement neem wat gebeurt er dan met het abonnement wat ik nu heb waarvan het contract overigens wel al is afgelopen?

Wie weet mij te helpen?

icon

Beste antwoord door Cornelis 12 januari 2012, 13:41

Beste Jurgen007,

Van mijn collega heb ik begrepen dat uw vraag beantwoord is en tevens een voor u goede oplossing is gevonden betreffende uw abonnement.

Hiermede heb ik de status van uw bericht op opgelost gezet.

Met vriendelijke groet,

Cornelis.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Tverdovsky,

Welkom op het KPN Forum!

In sommige gevallen is het mogelijk dat per verkoopkanaal van KPN de prijs kan verschillen door een specifieke actie voor bepaalde mobiele telefoons of combinatie van mobiele telefoon met abonnement.

Om u een duidelijk advies te kunnen geven verzoek u graag om mij via een privebericht uw klantnummer, het betreffende mobiele nummer en contact nummer te sturen.

De wijze waarop een privebericht te sturen vind u via onderstaande link:

http://forum.kpn.com/t5/FAQ-s-over-het-Forum/quot-Hoe-stuur-ik-een-privebericht-quot/td-p/5723

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Hoi,

Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag. Ook ik vind het vreemd dat een toestel bij verlengen duurder is tov een nieuw abonnement. Klinkt me niet klantvriendelijk in de oren.

Heeft iemand hier al een duidelijk antwoord op?

Hoi hoi,

Hier hetzelfde probleem.

Ik mag / kan mijn abbo deze maand verlengen, het loopt uiterlijk 23 feb 2012 af geloof ik.

Nu ben ik telkens aan het kijken wat het verschil is tussen "MIJN"aanbiedingen, en wat ze kosten als ik een nieuw abbo afsluit.

Tot mijn verbazing is telkens bij  "MIJN" aanbieding de telefoon opzich zelf duurder, namenlijk €29.95. En betaal ik geen aansluitkosten.

Bij het afsluiten van een nieuw abbo betaal ik WEL de aansluitkosten, maar is de telefoon €29.95 goedkoper.

Waar zit dan "MIJN" voordeel in "MIJN" aanbieding?

Greetz Jurgen

Reputatie 7
Badge +11
Beste Jurgen007,

Van mijn collega heb ik begrepen dat uw vraag beantwoord is en tevens een voor u goede oplossing is gevonden betreffende uw abonnement.

Hiermede heb ik de status van uw bericht op opgelost gezet.

Met vriendelijke groet,

Cornelis.

hallo,

ook ik heb hetzelfde "probleem' als Jurgen007.

Ik vraag me af wat nu het voordeel is las je als 'vaste klant' wil verlengen tov een nieuwe klant.

Reputatie 7
Badge +11
Beste mpjover,

Welkom op het KPN Forum!

Voordelen zijn bijvoorbeeld geen aansluitkosten, 2 maand voor afloop van huidig contract al een nieuwe telefoon.

Verder kan het verschillen bij het abonnement welke u kiest met welke telefoon.

Wilt u meer informatie omtrent uw abonnement en de mogelijkheden, verzoek ik u graag om mij via een privebericht uw klantnummer, het betreffende mobiele nummer en een telefoon nummer toe te sturen waarop wij u kunnen bereiken.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer